سلام خدمت دکتر اومای عزیز
پسرم هفت ماهه س
دوروزه بی دلیل جیغ میکشهه
بغلش میکنیم میگردونیمش خوبه مجدد میشینم جیغ میکشه
همیشه نه یه ساعتایی
بعضی وقتا عصرا
مثلا الان .
نمیدونم چکار کنم خیلی با صدای بلند جیغ میکشه
نمیدونم به خاطر دندونشه
لثه هاشم سفت شد و سفید
مغزم دیگه کار نمیکنه نمیدونم چکار کنم
میشه لطفاً راهنماییم کنید
پرسش (1402/07/21):
علت جیغ زدن بی دلیل نوزاد؟؟
475
73
1402/07/21
سوال کننده
0
1402/07/21
Maryam pormehr
بخاطر دندونه
0
1402/07/21
Maryam pormehr
پسرمنم وسط خواب یهو پامیشه جیغ میزنه
از پایین داره دندون درمیاره.خیلی بداخلاق شده
از پایین داره دندون درمیاره.خیلی بداخلاق شده
0
1402/07/21
Fatemeh you
پسر من از ساعت شش تا الان جیغ و گریه نوبتی با باباش میگردونیمش
0
1402/07/21
Fatemeh you
فکر کنم دندونشونه
0
1402/07/21
سوال کننده
خسته شدم
0
1402/07/21
سوال کننده
الان داشتم با یکی از بچه های اوما پیام میدادم
0
1402/07/21
سوال کننده
من خیلی دست تنهام
0
1402/07/21
سوال کننده
واقعا یه جاهایی مغزم نمیکشه
0
1402/07/21
سوال کننده
فک کن از صبح باهاش سروکله میزنم
0
1402/07/21
سوال کننده
باباش شیش صبح میره نه شب میاد
0
1402/07/21
Fatemeh you
بخدا ما هم همینیم
0
1402/07/21
سوال کننده
بچه داری خیلی سخته
0
1402/07/21
Fatemeh you
من کلاس اولی هم دارم دیگه جونی ندارم
0
1402/07/21
سوال کننده
مادربودن سخت تر
0
1402/07/21
سوال کننده
عزیزدلم
0
1402/07/21
Fatemeh you
آره خیلی
0
1402/07/21
سوال کننده
خدا بهت قوت بده
0
1402/07/21
Fatemeh you
باید قوی بمونیم
0
1402/07/21
Fatemeh you
بخاطر بچهامون
0
1402/07/21
سوال کننده
اصن برا خودم نمیتونم وقت بزارم
0
1402/07/21
Fatemeh you
فدات خودت هم خسته نباشی
0
1402/07/21
سوال کننده
نه بیرون
0
1402/07/21
سوال کننده
نه استخر
0
1402/07/21
سوال کننده
نه خرید
1
1402/07/21
Fatemeh you
ای بابا استخر که رویاس من هنر کنم مسواکمو بزنم
0
1402/07/21
سوال کننده
بخدا یه اصلاح میرم باید وایسم مثلا پنجشنبه غروب یا جمعه که باباش بیاد
0
1402/07/21
سوال کننده
دقیقااااا
0
1402/07/21
Fatemeh you
سختیاشون سال اول خیلی زیاده
0
1402/07/21
سوال کننده
دلم میخواد برم یه جایی جیغ بزنم
0
1402/07/21
سوال کننده
شدم مث زامبیا
0
1402/07/21
Fatemeh you
من کم بیارم میدم باباش میرم اتاق در رو میبندم سرمو میکنم توی بالشت و آی گریه
0
1402/07/21
سوال کننده
هر کی میگه بچه داری کاری نداره
خرههههه
خدا بهشون چند قلو بده تا بفهمن
خرههههه
خدا بهشون چند قلو بده تا بفهمن
0
1402/07/21
سوال کننده
یه سوال دیگه
0
1402/07/21
سوال کننده
اولین دندون که دربیاد بهتر میشن؟؟
0
1402/07/21
سوال کننده
با همچنان همینجور ادامه داره
0
1402/07/21
Fatemeh you
هردفعه دندون جدید در بیارن همینن
0
1402/07/21
سوال کننده
نگوووو
0
1402/07/21
Fatemeh you
آره متاسفانه 😭
0
1402/07/21
سوال کننده
😭😭
0
1402/07/21
Fatemeh you
هروقت خیلی بیقراره کمی آب خنک بهش بده
0
1402/07/21
سوال کننده
میوه میزارم داخل این پستونک پوره گیرا هس میزارم فریز
0
1402/07/21
Fatemeh you
من پسرم اینجوری کمی آروم میشه
0
1402/07/21
سوال کننده
بهش میدم
0
1402/07/21
Fatemeh you
مواظب باش سرما نخوره
0
1402/07/21
سوال کننده
دندون گیرشم میزارم یخچال
ولی دوست نداره
ولی دوست نداره
0
1402/07/21
سوال کننده
سرما که خورد عزیزدلم
0
1402/07/21
سوال کننده
البته به خاطر این نبود
0
1402/07/21
سوال کننده
هفته پیشششش
0
1402/07/21
سوال کننده
الآنم دماغش یکم گرفته
0
1402/07/21
سوال کننده
اصن یه شبه اول که نخوابیدیم
0
1402/07/21
سوال کننده
سه
0
1402/07/21
Fatemeh you
عزیزم انشالع زودی خوب بشه
0
1402/07/21
سوال کننده
نمیتونس نفس بکشه
0
1402/07/21
سوال کننده
اصن یه وضعی بود
0
1402/07/21
سوال کننده
خودمم دوروز بعدش سرما خوردم
0
1402/07/21
Fatemeh you
من دخترم نفهمیدم کی دندون در آورد ولی این پسر پیرمو درآورده چهار ماهه
0
1402/07/21
سوال کننده
فدات شم
0
1402/07/21
سوال کننده
الهیییی بگردم
0
1402/07/21
سوال کننده
ایشالا که راحت باشه از فردا براشون
آروم آروم دربیارن و بدون درد
آروم آروم دربیارن و بدون درد
0
1402/07/21
سوال کننده
هم گل پسر شما
هم پسر من
هم همهههه بچه ها
هم پسر من
هم همهههه بچه ها
0
1402/07/21
Fatemeh you
انشالله عزیزم
0
1402/07/21
Fatemeh you
مامانم عصری زنک زد گفت به نیت جیک زدن دندونش براش گندم بپز چندتا دونه اون گندمها بترکن این دردش خوب میشه بعد هم یدونه از گندمها رو بکش روی لثش آروم میشه حالا میخوام فردا بپزم خواستی تو هم بپز انشالله که آروم بشن
0
1402/07/22
سوال کننده
نه باباااا
مادرشوهرمم از این حرفا زد
براش پخت
به چند نفرم داد
اینکارم کرد
ولی اصن تغییر نکرد
مادرشوهرمم از این حرفا زد
براش پخت
به چند نفرم داد
اینکارم کرد
ولی اصن تغییر نکرد
0
1402/07/22
فهیمه مامانِ هانا ❤️
به نام خدا
دندان
دندان
0
1402/07/22
عارفه ع.
من تازه مصیبت های نوزادی رو دارم رد میکنم این تاپیک رو دیدم عرق سرد کردم😥
0
1402/07/22
سوال کننده
آدم بیخیال باشه خیلی خوبه
ولی متاسفانه من یکی نمیتونم بیخیال باشم
اعصابم بهم میریزه بچه درد بکشه
دلم براش میسوزه
ولی متاسفانه من یکی نمیتونم بیخیال باشم
اعصابم بهم میریزه بچه درد بکشه
دلم براش میسوزه
0
1402/07/22
سوال کننده
یه دوستی دارم اصن عین خیالش نیست
اصن براش مهم نیست بچه چشه
اصن براش مهم نیست بچه چشه
0
1402/07/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله احتمالا بدلیل دندان است ، از ژل های تسکین دهنده درد دندان مانند دنتی کید یا کاموژن کمک بگیرید ، در طی روز در فواصل منظم با دست تمیز یا مسواک انگشتی لثه ها را ماساژ دهید، میتوانید داخل پستانک میوه خوری میوه یخ زده مانند موز بریزید و بدهید تا روی لثه ها بکشد💟
بله احتمالا بدلیل دندان است ، از ژل های تسکین دهنده درد دندان مانند دنتی کید یا کاموژن کمک بگیرید ، در طی روز در فواصل منظم با دست تمیز یا مسواک انگشتی لثه ها را ماساژ دهید، میتوانید داخل پستانک میوه خوری میوه یخ زده مانند موز بریزید و بدهید تا روی لثه ها بکشد💟
1
1402/07/22
سوال کننده
ممنونم.
0
1402/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




