سلام خانم دکتر. من امشب رابطه داشتم که متاسفانه آخره کار کاندوم پاره شد. اصلا و به هیچ وجه قصد بارداری ندارم
. بچم 6ماه و نمیشه. از زایمان تا حالا پرسود نشدم . شیر خودمو میخوره. 1ماهه غذا واسش شروع کردم. بچه دومم ناخواسته بوده. دارم سکته میکنم.چیکار کنم. چه قرصی بخورم
پرسش (1402/07/21):
پاره شدن کاندوم آخره رابطه. جلوگیری از بارداری. کمک😭✖️
2569
113
1402/07/21
سوال کننده
1
1402/07/21
الهه♡
قرص اورژانسی بخور
0
1402/07/21
سوال کننده
شیر میدم..توی شیر دهی اسمش چیه
0
1402/07/21
الهه♡
اسمشو نمیدونم.باید بگی ارژانسی میخوام خود داروخونه میدونه چی بده
0
1402/07/21
سوال کننده
هنوز بعد از زایمان پریود نشدم. فرق نداره؟
0
1402/07/21
Zahra Nik
احتمال اینکه این ساعت جواب بدن کمه. یا الان یا فردا صبح از داروخونه بپرسید و قرص بگیرید
0
1402/07/21
Zahra Nik
اینکه پریود نمیشی هم باز خبر خوبیه ، اما قطعی نیست.
0
1402/07/21
سوال کننده
😭
0
1402/07/21
Zahra Nik
یه اسکرین شات بگیر بذار گروه که هرچه زودتر ببینه دکتر جان
0
1402/07/21
سوال کننده
بچه اولم 1سال و 7 ماهش بود پریود شدم
ماه اول که از شیر گرفتمش ناخواسته باردار شدم
الان توی نت خوندم خیلیا توی این شرایط باردار شدن
ماه اول که از شیر گرفتمش ناخواسته باردار شدم
الان توی نت خوندم خیلیا توی این شرایط باردار شدن
0
1402/07/21
سوال کننده
فرستادم
0
1402/07/21
Zahra Nik
آره احتمالش هست ، اما دعا کن دیروز تا حدود ۵ روز دیگه تخمک آزاد نشه 😁
0
1402/07/21
سوال کننده
وای خدایا
انقد التماس دکترمو کردم لوله هامو بیند قبول نکرد
انقد التماس دکترمو کردم لوله هامو بیند قبول نکرد
0
1402/07/21
Zahra Nik
آیودی بذار
0
1402/07/21
سوال کننده
دوستم با آیودی حامله شد
0
1402/07/21
Zahra Nik
بتید از جای مطمئن بگیری ، مارک خوب و دکتر ماهر برات بذاره
0
1402/07/21
Zahra Nik
هزینه داره اما میارزه
0
1402/07/21
Zahra Nik
منم خوابم میاد چقدر غلط املایی دارم 🤪
0
1402/07/21
سوال کننده
اونش اشکال نداره
هر ماه استرس و خدایی نکرده بارداری
هر ماه استرس و خدایی نکرده بارداری
0
1402/07/21
Zahra Nik
به خدا من از ترس بارداری تن به رابطه نمیدم
0
1402/07/21
سوال کننده
من از استرس گر گرفتم سرم. درد میکنه. نشستم
0
1402/07/21
Zahra Nik
مخصوصا هفته تخمک گذاری فرار میکنم
0
1402/07/21
سوال کننده
منم همینجور بودم. شوهرم از بس گفت چرا نمیدی من اذیتم و فلان. تن دادم
0
1402/07/21
Zahra Nik
همین الان جناب رو بفرست داروخونه ، البته فرصت داری تا صبح
0
1402/07/21
Zahra Nik
چه مارکی بود پاره شد؟
0
1402/07/21
سوال کننده
من که پریود نمیشم😭
0
1402/07/21
Zahra Nik
آره این بده ، من ۱۰ ماه نشدم ، چون تاریخ پریودی نداشتم هر روز استرس داشتم نکنه حاملهم پریود نمیشم
0
1402/07/21
سوال کننده
اون که میگه چون پریود نمیشی حامله نمیشی. ولی خب ٱره حتمن صبح میگیره
0
1402/07/21
سوال کننده
نمیدونم. تاخیری بود خبرش
0
1402/07/21
Zahra Nik
درسته احتمالش کمه اما اگر از بدشانسی مثلا امروز تخمک گزاری باشه ، دوهفته بعد مشخص میشه پریود میشی یا باردار شدی.
مردها که اینا رو درک نمیکنن
مردها که اینا رو درک نمیکنن
0
1402/07/21
سوال کننده
چند روز پیش حس میکردم شکمم بزرگ شده. گفتم نکنه حامله ام چند ماهمه
تست زدم خداروشکر منفی بود
تست زدم خداروشکر منفی بود
1
1402/07/21
سوال کننده
خو همون.
چمدونن تخمک گذاری چیه. اه
چمدونن تخمک گذاری چیه. اه
0
1402/07/21
Zahra Nik
به هرحال اتفاقیه که افتاده بیا بهت دلگرمی بدم
0
1402/07/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/07/21
Zahra Nik
میگن به ۳ تا بچه دارها خونه رایگان میدن
0
1402/07/21
Zahra Nik
بدون قرعه کشی ماشین میدن
0
1402/07/21
Zahra Nik
راستی وام فرزندآوری ۹۰ میلیونه
0
1402/07/21
Zahra Nik
😁😁
0
1402/07/21
سوال کننده
اولا که چرته. نمیدن
دوما. میخام صد سال سیاه ندن. انقد بچه سختی داره. اونم پشت سر همی. که اصلا نمی ارزه
دوما. میخام صد سال سیاه ندن. انقد بچه سختی داره. اونم پشت سر همی. که اصلا نمی ارزه
0
1402/07/21
Zahra Nik
میدونم منم گول اینا رو نمیخورم
0
1402/07/21
سوال کننده
کو؟ من ثبت نام کردم. ندادن
0
1402/07/21
سوال کننده
60
0
1402/07/21
Zahra Nik
اما واقعا به فامیل ما که روستایین همه اینا رو قول دادن و دارن کارهاشو انجام میدن
0
1402/07/21
Zahra Nik
ببینیم واقعا میدن
0
1402/07/21
سوال کننده
روستا رو نمیدونم. ولی ما که شهریم که از این خبرا نبوو
0
1402/07/21
سوال کننده
د
0
1402/07/21
Zahra Nik
بیخیال ، استرس نگیر ، بخواب
فردا صبح زود از داروخونه بپرس قرص میدن بلاخره ، دیر نمیشه
فردا صبح زود از داروخونه بپرس قرص میدن بلاخره ، دیر نمیشه
0
1402/07/21
سوال کننده
اتفاقا دوسته دوستم 3تا داره. بهش قول زمین دادن. الان بچه هاش 2 سالشونه. ندادن که
ماشین هم چند بار ثبت نام کرد به اسمش در نیومد
ماشین هم چند بار ثبت نام کرد به اسمش در نیومد
1
1402/07/21
سوال کننده
😭🙏
0
1402/07/21
سوال کننده
قرص اورژانسی با لوبل و لاموتریژن تداخل داره؟
0
1402/07/21
Zahra Delbar
عزیزم مامان من من 6 ماهه بودم پریودم نمیشده قرص شیردهی هم میخورده اما باردار شده
0
1402/07/21
مامان ز
الان بنده خدا اینو بخونه ترس و استرس ش میزنه بالا، چقدر با شوهرش دعوا میکنه🤭🤭🤭
0
1402/07/21
مامان ز
من هر وقت یکم حالم بد میشه به شوهرم میگم حالم خوب نیست بچه اذیتم میکنه، میخنده میگه میخواستی ندی🥴
دقیقا هم همون ماه که باردار شدم شوهرم از دیجی کالا طعم های مختلف کاندوم خریده بود حدود یک ملیون، الان میگه دیگه کاندوم دوست ندارم،
اخر عاقبت من مثل همین بنده خداست
دقیقا هم همون ماه که باردار شدم شوهرم از دیجی کالا طعم های مختلف کاندوم خریده بود حدود یک ملیون، الان میگه دیگه کاندوم دوست ندارم،
اخر عاقبت من مثل همین بنده خداست
0
1402/07/21
Mary Banan
🤒☹️بشنو و باور نکن🤣🤣🤣
0
1402/07/21
Mary Banan
اینم ندادن🤒☹️☹️
0
1402/07/21
Mary Banan
از داروخانه بپرس
5
1402/07/21
لی لی (مامان سلین) .
شب جمعه و حماسه آفرینی😅
0
1402/07/21
مامان ز
😂
0
1402/07/21
pink girll s
اورژانسی بخور من با همین کاندم پاره حامله شدم
0
1402/07/21
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
قرص اورژانسی لوونورژسترول بخرید. اگر دوز 0.75 بود دو عدد باهم بخورید اگر 1.5 میلی گرم بود یک عدد کفایت دارد، و تا 4 ساعت بعد خوردن قرص شیر ندهید اگر تا 14 روز بعد از مصرف پریود نشدید آزمایش بتا خون انجام دهید
قرص اورژانسی لوونورژسترول بخرید. اگر دوز 0.75 بود دو عدد باهم بخورید اگر 1.5 میلی گرم بود یک عدد کفایت دارد، و تا 4 ساعت بعد خوردن قرص شیر ندهید اگر تا 14 روز بعد از مصرف پریود نشدید آزمایش بتا خون انجام دهید
0
1402/07/21
سوال کننده
ممنونم
از زایمان پریود نشدم. با این قرص پریود میشم؟
از زایمان پریود نشدم. با این قرص پریود میشم؟
0
1402/07/21
سوال کننده
خوردم
1
1402/07/21
سوال کننده
😭
0
1402/07/21
سوال کننده
من میترسم با قرص هم بشم. وگرنه خوردن که خوردم
0
1402/07/21
سوال کننده
میتونم الان آیودی بزارم؟
0
1402/07/21
پزشک اوما
بله جانم توقع داریم رخ دهد اگر نداد میتواند بدلیل همین شیردهی باشد اما باید مطمئن شویم باردار نشده اید
0
1402/07/21
پزشک اوما
ای یو دی اورژانسی را طی 5 روز از رابطه میتوانید بگذارید ولی خب درست مانند قرص تضمین صد در صد ندارد
1
1402/07/21
سوال کننده
خانم دکتر جان ممنونم از پاسخگویی تون
0
1402/07/21
سوال کننده
مگه چند نوع هست.؟ از کجا بدونم خوبه یا نه
1
1402/07/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💟💟
1
1402/07/21
Zahra Nik
یه متخصص خوب تو شهرتون پیدا کن برو مشاوره و ازش بپرس چه مارکی و از کجا تهیه کنی.
0
1402/08/04
سوال کننده
سلام خانم دکتر
2 هفته شد. پریود نشدم. بی بی چک زدم کاملا منفیه
چیکار کنم؟
2 هفته شد. پریود نشدم. بی بی چک زدم کاملا منفیه
چیکار کنم؟
0
1402/08/04
مامان ز
🕊️👶🏻
0
1402/08/04
سوال کننده
😕
0
1402/08/04
مامان ز
یک وقت چیزهای گیاهی برای پریود شدن نخوری
0
1402/08/04
مامان ز
اول برو آزمایش خون بده
0
1402/08/04
سوال کننده
بی بی چک زدم منفی بود
0
1402/08/04
مامان ز
خب شاید نشون نمیده
0
1402/08/04
سوال کننده
اگه خدایی نکرده شده باشه. این چیزا فایده نداره
0
1402/08/04
مامان ز
البته بدن من هر وقت رو به چاقی باشه دیر شد پریود میشم
0
1402/08/04
سوال کننده
واسه اون دوتا بارداریم زود نشون داد
0
1402/08/04
سوال کننده
شیر میدم
تا حالا پریود نشدم
میگم شاید مال اونه
تا حالا پریود نشدم
میگم شاید مال اونه
0
1402/08/04
مامان ز
شاید باشه، ولی خون جواب قطعی هست.
0
1402/08/04
مامان ز
دیشب بیمارستان بودم
یک خانمی چندسال اقدام بود
یه بچه ۸ ساله هم داشت دیگه باردار نمیشد
جلوگیری هم نمیکرد
پریودی یک هفته عقب افتاد دو لیوان زعفرون دم کرده خورده بود
سقط کرده بود حالش بد شده بود
برای این میگم چیزهای گیاهی نخور تا اطمینان پیدا نکردی.
از طرفی هم بچه شیر میدی و از زایمان پریود نشدی، بهتره متخصص جواب بده ولی قبلش با ازمایش خون مسیر صحبت پزشک مشخص کن که کمک کنه
یک خانمی چندسال اقدام بود
یه بچه ۸ ساله هم داشت دیگه باردار نمیشد
جلوگیری هم نمیکرد
پریودی یک هفته عقب افتاد دو لیوان زعفرون دم کرده خورده بود
سقط کرده بود حالش بد شده بود
برای این میگم چیزهای گیاهی نخور تا اطمینان پیدا نکردی.
از طرفی هم بچه شیر میدی و از زایمان پریود نشدی، بهتره متخصص جواب بده ولی قبلش با ازمایش خون مسیر صحبت پزشک مشخص کن که کمک کنه
0
1402/08/04
سوال کننده
خدانکنه باردار باشم
چون حتمن.... میکنم
چون حتمن.... میکنم
0
1402/08/04
سوال کننده
آره اگه خدایی نکرده تا فردا نشدم شنبه میرم
0
1402/08/05
سوال کننده
خانم دکتر چرا پریود نمیشم
دارم سکته میکنم
دارم سکته میکنم
0
1402/08/06
مامان ز
بگو آخر چی شدی
آزمایش دادی یا پریود شدی
آزمایش دادی یا پریود شدی
0
1402/08/06
سوال کننده
هیچکدوم
0
1402/08/06
سوال کننده
به شوهرم گفتم برم آزمایش
بی بی چک خرید گفت اگه هاله افتاد برو
منفی بود. گفت نمیخاد بری و رفت سر کار☹️
بی بی چک خرید گفت اگه هاله افتاد برو
منفی بود. گفت نمیخاد بری و رفت سر کار☹️
0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده
الانم باز گفتم. میگی نیستی
وای که دارم میمیرم😭
وای که دارم میمیرم😭
0
1402/08/09
مامان ز
با این بیبی چک ها منم میگم حامله نیستی
شاید بدنت رو به لاغری رفته
شاید هم مشکل دیگه ای باشه
بنظرم آزمایش خون بده بعد از دکتر اوما بپرس چه آزمایش هایی لازمه،
یا برو مطب دکتر یا دکتر اسنپ بگیر تلفنی تا برات ثبت آزمایش کنه برو آزمایش بده جواب ها نشون دکتر اوما بده تا نظر پزشکیش بده.
شاید بدنت رو به لاغری رفته
شاید هم مشکل دیگه ای باشه
بنظرم آزمایش خون بده بعد از دکتر اوما بپرس چه آزمایش هایی لازمه،
یا برو مطب دکتر یا دکتر اسنپ بگیر تلفنی تا برات ثبت آزمایش کنه برو آزمایش بده جواب ها نشون دکتر اوما بده تا نظر پزشکیش بده.
0
1402/08/09
مامان ز
والا با تایپیکی که زدی هم خندم میگیره هم خودم جای تو میزارم ناراحت میشم نمیخوام سرم بیاد ، من میخوام تا یکسال شیر بدم بعد باردار بشم، تجربه شما رو به شوهرم گفتم تا حواسش جمع کنه
0
1402/08/09
مامان ز
اشتباه نوشتم رو به چاقی، تیرویید کم کار، اینها پریود رو چند روز عقب میندازن، خوردن چرک خشک کن و سرما خوردن ....
0
1402/08/09
سوال کننده
اتفاقا تویه یک ماه 3 کیلو کم کردم
آزمایش دادم مشکل نداشتم
بچه اولم تا 1سال و نیم پریود نشدم
همون ماهی که بچمو از شیر گرفتم باردار شدم
آزمایش دادم مشکل نداشتم
بچه اولم تا 1سال و نیم پریود نشدم
همون ماهی که بچمو از شیر گرفتم باردار شدم
0
1402/08/09
سوال کننده
دختر همسایه مون پشت سر همی ناخواسته داشت. هی میگفتم وای گناه داره و....
بعد از چند ماه سرم اومد 😐
بعد از چند ماه سرم اومد 😐
0
1402/08/09
سوال کننده
ن اتفاقا. من به غیر از چرک خشک کن که واسه بعد از زایمان خوردم دیگه نخوردم
0
1402/08/09
سوال کننده
الان که بچه هام کوچیکن خیلی اذیتم
بیشتر به خاطر اینکه نمیتونم به حد کافی به دوتاشون برسم و محبت کنم
کارا و شب بیداری به جهنم
حس عذاب وجدان دارم همش
به نظرم 5یا 6سال فاصله خوبه
بیشتر به خاطر اینکه نمیتونم به حد کافی به دوتاشون برسم و محبت کنم
کارا و شب بیداری به جهنم
حس عذاب وجدان دارم همش
به نظرم 5یا 6سال فاصله خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




