خط آخر و اول یه جور شیافه
فرتیژست همون پروژسترون هست عزیزم
خط اخر شیاف پروژسترونه
خط اول هم فک کنم کلیندامایسین چون نوشته ۳ شب و شیافش ۳ عددی هست
خط دوم اسم شیاف نمیتونم بخونم
والا خیلی بد خطه
خودش هم فکر نکنم بتونه مجدد بخونه
کلیندامایسین
دراواگ
پروژسترون
آخ این فرتیژست چه شیاف بدیه🥴🥴🥴اگه میتونید برندشو عوض کنید
همینم انقد گشتیم تا پیدا کردیم😂
اگه بازم دکترم تجویز کرد یه برند دیگه میگیرم
آره حتما اینکارو بکن عزیزم.من ازهفته ۸تاالان دارم شیاف مصرف میکنم تقریبا همه برنداشو استفاده کردم بنظرم بدترینش اینه، بی کیفیت، درااااز، میریزه بیرون، بوی بد میده ، اسهال میاره ،خلاصه واسه من خیلی خوب نبود شاید بدن شمابسازه ولی نظرمن اینه یه برند دیگه مثل اکتوژست یا سیکلوژست استفاده کن
باشه عزیزم ممنون که تجربتو گفتی😘