سلام پزشک مهربون شبتون بخیر
من این ماه قرص دوفامد استفاده کردم از شب 16پریودم
بعد تموم شدن قرص 3روز زودتر از موعدم پریود شدم
با درد خیلی خیلی شدید که اصلا قابل تحمل نبود
مجبور شدم شیاف ایندومتاسین 50 استفاده کنم
از وقتی که شیاف استفاده کردم هیچ درد پریودی ندارم
(اصلا انگار پریود نیستم )عذر میخوام خون پریودم
اول قرمز روشن و به صورت لخته بود الان قهوه ای
مایل به سیاه شده و خیلی کمتر شده ؛ کیست نابوتین
و عفونت ادراری دارم میتونه دلیل کم شدن حجم پریودم باشه؟
درضمن اقدام نیستم و فعلا جلوگیری دارم (روز دوم پریودی ام)
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



677
1402/07/20


