سلام وقتتون بخیر . بیخشید من مشکلات معده دارم همش نفخ و همش انگار آشوبه معدم ، احساس ضعف و اصلا یه وضعیت اعصاب خورد کنی دارم ، میشه قرص اموپرازول خورد؟
1
1402/07/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌱🌱
چه داروهایی استفاده می کنید ؟
وقتتون بخیر 🌱🌱
چه داروهایی استفاده می کنید ؟
0
1402/07/21
سوال کننده
ممنون عزیز
0
1402/07/21
سوال کننده
فقط بهم دکترم اسیدفولیک ، ویتامین دی ، قرص تیروئید و زینک و کلسیم بابت اینکه عددشون لب مرز بودن دادن
0
1402/07/21
سوال کننده
منم ویزیت بعدیم ۷ ابانه نمیشه ازش راجع ب معدم بپرسم ، گفتم به شما زحمت بدم
0
1402/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
لووتیروکسین تجویز شده ؟
لووتیروکسین تجویز شده ؟
0
1402/07/22
سوال کننده
بله عزیزم
0
1402/07/22
پزشک اوما
مامان جان در قدم اول شبی یک عدد فاموتیدین بخورید و همچنین تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. به این ترتیب حس گرسنگی مداوم هم اذیتتان نمیکند. اصلا، اصلا، اصلا همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل یک ساعت فاصله قرار دهید. بعد از صرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید.
روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید.
غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید. نوشابه، سس، فلفل ، نبات نخورید.غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید.
اگر این راهکارها مثمرثمر نبودند، آخر شب یک عدد پنتوپرازول شروع شود. نمیتوانید صبح ها بخورید چون باید با لووتیروکسین فاصله داشته باشد 💗
روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید.
غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید. نوشابه، سس، فلفل ، نبات نخورید.غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید.
اگر این راهکارها مثمرثمر نبودند، آخر شب یک عدد پنتوپرازول شروع شود. نمیتوانید صبح ها بخورید چون باید با لووتیروکسین فاصله داشته باشد 💗
0
1402/07/23
سوال کننده
ممنون از توضیحاتتون 🙏🏻🌸
0
1402/07/23
سوال کننده
فاموتیدین ۴۰؟
0
1402/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و بله 💓
0
1402/07/23
سوال کننده
عزیزم شب معدم آروم بود خوردم ولی کاش میشد تو طول روز باشه چون روزا واسم عذاب اوره همش حالم بده . پدرشوهرم پزشک عمومی ان گفتن یکساعت بعد لووتیروکسین بخوره مشکلی نداره . آیا بنظر شماام درسته؟
2
1402/07/24
پزشک اوما
عزیزم در تمام منابع معتبر دارویی ذکر شده حداقل باید با لووتیروکسین 4 ساعت فاصله بگذارید در این صورت میتوانید در طی روز مصرف کنید
1
1402/07/24
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز 🌸
1
1402/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



379

