سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر باشه
من ده ماه پیش زایمان کردم و همون قرص های تقویتی که هنگام زایمان میخوردم رو الانم دارم مصرف میکنم
توی بارداری هموگلوبینم کم بود( آخرای بارداری اکه لشتباه نکنم ۱۰.۵بود) الان عکس قرصامو میفرستم ببینید مشکلی نداره مصرف کردنشون.
قرص آهن هرشب یکی میخورم.کلسیم یک روز درمیون یه دونه و مولتی ویتامین روزی یکی و قرص زینک هم یکی روزانه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



254
1402/07/20






