سلام بر پزشک عزیزاوما
خسته نباشید
پسرم ۲ماهشه ،رفلاکس زیادی داره خس خس سینه داره و موقع خواب بخاطر رفلاکس از خواب بیدار میشه،مثل آدامس جویدن دهنشو مزه میکنه،،،
دکتر متخصص باراول بهش بایولاکت داد دفعه بعد که مراجعه کردم قطره اش رو عوض کرد و ردفلور داد،
اما اولی بهتر بود،،،خواستم خواهش کنم ازتون بهترین قطره رفلاکس رو معرفی کنید که برای پسرم تهیه کنم ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



511
1402/07/19


