سلام خانوما و خانم دکتر عزیز من هفته ۳۵ هستم و سرفه های خلطی دارم دکتر برام آزیترومایسین و مونته لوکاست تجویز کرده ولی میترسم ضرر داشته باشه کسی هست استفاده کرده باشه تو بارداری از این داروها ؟! بجز این داروها چیکار میتونم بکنم چرک سینه ام خوب بشه ؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



223
1402/07/19


