سلام دوستان
من الان بی بی زدم
ادرار اول صبح نبود ۴ ۵ بار شاید از صب سرویس رفتم
مارک بی بی ویور هستش
نگا کنین
پرسش (1402/07/19):
بچه ها همونم که دیشب تاپیک زدم باردارم یا ن بی بی چک دارن
1155
65
1402/07/19
سوال کننده
3
1402/07/19
سوال کننده

0
1402/07/19
سوال کننده
مثبته؟؟؟
همون اول هاله انداختبعد یکم پررنگتر شد
یکم درد پریودی دارم با سرگیجه و تهوع
همون اول هاله انداختبعد یکم پررنگتر شد
یکم درد پریودی دارم با سرگیجه و تهوع
0
1402/07/19
bahar ❤️
مارک دیگه نداری بزنی
3
1402/07/19
zary👩❤️👨 ..
اره عزیزم مثبت مبارک
0
1402/07/19
bahar ❤️
از موعدت گذشته
0
1402/07/19
سوال کننده
ن ندارم
این مارک خوب نیست؟؟
این مارک خوب نیست؟؟
0
1402/07/19
سوال کننده
بله
0
1402/07/19
mahtab ...
مثبته عزیزم مارک دیگه نمیخواد
0
1402/07/19
mahtab ...
برو ازمایش تیتر بده دیگه بی بی از این واضح تر نمیشه با این رنگ امکان کاذب بودن نیست
1
1402/07/19
سوال کننده
خیلی خوشحال شدم😍😍
امروز میرم برای تیتر بتا
امروز میرم برای تیتر بتا
1
1402/07/19
سوال کننده
دعا کنین اونم خوب دربیاد😍😍
1
1402/07/19
setare ..
مبارکه.منم تست ک گذاشتم مال ادرار اول صبگاهی نبود.ولی همون اول هاله انداخت
0
1402/07/19
صدیقه 😍
مبارک باشه ان شاالله به سلامتی
0
1402/07/19
صدیقه 😍
چند روز از پریودت میگذره؟
0
1402/07/19
سوال کننده
ممنون عزیزم
۳ ۴ روز
۳ ۴ روز
0
1402/07/19
💫 Fatima💫
تبریک میگم عزیزم😍
0
1402/07/19
💫 Fatima💫
اگه باردار نبودی همون تایم پریودیت پریود میشدی الآنم که بیبیت مثبت بارداری🤗😍
1
1402/07/19
مامان خانم 🌻
انشالله ک بارداری عزیزدلم
0
1402/07/19
پریسا 🌻
مبارک باشه گلم
0
1402/07/19
😻Zahra😻 🌹🌹
چی استفاده کردی
0
1402/07/19
😻Zahra😻 🌹🌹
مبارکه گلم به سلامتی بغلش کنی
0
1402/07/19
سوال کننده
راهی برای از بین رفتن درد خفیف پریودی هست؟این درد خیلی بهم استرس میده
0
1402/07/19
محب الحسین(ع) 💚
مثبته دیگه مبارکه😍بروآزمایش و دکتر😍
0
1402/07/19
سوال کننده
این ماه هیچی
فقط تقویتی
فقط تقویتی
0
1402/07/19
سوال کننده
ازپایش میدم ولی تا شنبه باید برم دکتر دیگ
1
1402/07/19
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله🥰
1
1402/07/19
مامان آیهان
عزیزم این کاملا مثبته.
خیالت راحت
خیالت راحت
0
1402/07/19
مامان آیهان
عزیزم دیگه تا نه ماه ازین دردای کم و زیاد و گیج کننده داری.😍😍😍
همشم طبیعیه.
همشم طبیعیه.
0
1402/07/19
سوال کننده
خداروشکر ک طبیعیه
خیالم راحت شد🤦♀️
میترسیدم علائم از بین رفتن جنین باشه.پس طبیعیه دیگ هیچی.تحمل میکنم
خیالم راحت شد🤦♀️
میترسیدم علائم از بین رفتن جنین باشه.پس طبیعیه دیگ هیچی.تحمل میکنم
0
1402/07/19
mansoure gol
مبارکت باشه.گرمیجات زیاد نخور فولیک اسدتو بخور دردت کمتر میشه
0
1402/07/19
الی حسینی
Che mokameli khordi?
0
1402/07/19
سوال کننده
ممنون عزیزم
باشه حتما
باشه حتما
0
1402/07/19
سوال کننده
ی کپسولی به اسم پرگبیون
فولیک اسید و ویتامین ای
فولیک اسید و ویتامین ای
0
1402/07/19
masUme ....
مبارکه عزیزم به سلامتی بیاد بغلت
پریودی هات منظم بود ؟
پریودی هات منظم بود ؟
0
1402/07/19
🤱maryam flh
مبارکه زهرا جان الهی به سلامتی بغلش کنی
1
1402/07/19
🤱maryam flh
منم این دردا رو دارم و میگن طبیعیه و پزشک اوما گفت باید بیشتر استراحت کنم
0
1402/07/19
سوال کننده
تنبلی داشتم.با دوفامد منظم بود
0
1402/07/19
سوال کننده
انشالله بسلامتی بغل بگیریم
0
1402/07/19
😻Zahra😻 🌹🌹
تقویتی چی خوردی
0
1402/07/19
سوال کننده
ی کپسول تقویتی به اسم پرگبیون
فولیک اسید و ویتامین ای
فولیک اسید و ویتامین ای
0
1402/07/19
😻Zahra😻 🌹🌹
اها منم دارم هر روز قرص فولیک اسید
دوسه روزه قرص ویتامین ای میخورم
دوسه روزه قرص ویتامین ای میخورم
0
1402/07/19
مبینا .
ازمایش دادی؟
0
1402/07/19
سوال کننده
فردا جوابش حاضره
0
1402/07/21
فاطمه .
ازمایش بارداری مگ چن ساعته اماده نمیشه🙄🙄
0
1402/07/21
سوال کننده
من کار داشتم
دیروقت رفتم افتاد برای روز بعد
دیروقت رفتم افتاد برای روز بعد
0
1402/07/21
سوال کننده
۷ ازمایشگا بسته میشد
من ی رب ب ۷ آزمایش دادم
من ی رب ب ۷ آزمایش دادم
0
1402/07/26
فریبا فهیمی
سلام دوستان گلم من ۷ روز به پرویدیم مونده بی بی زدم بنظر خودم یک هاله ای داشت نظر شما چیه مثبته یا منفی
0
1402/07/26
فریبا فهیمی

0
1402/07/26
فریبا فهیمی

1
1402/07/26
سوال کننده
سلام عزیزم
خیلی زود زدی چیزی معلوم نیس
بمون تا موعدت بزن
خیلی زود زدی چیزی معلوم نیس
بمون تا موعدت بزن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




