سلام ودرود بر پزشک گرامی
پسرم نزدیک به دوماه داره رفلاکس داره پزشکم تشخیص دادن که رفلاکسه،
سرفه میزنه و سینش خس خس میکنه،،بینیش هم هنگام عطسه ترشح داره،،،
اما الان داریم به فصل سرما نزدیک میشیم فرق سرفه رفلاکس روباسرفه سرماخوردگی رو نمیدونم،،،،میشه راهنماییم کنید اگه سرما خورد از کجا بفهمم سرماخوردگیه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



500
1402/07/19


