سلام دکتر جانم
میخواستم بدونم چ غذاهایی نفخ میاره برای نوزاد؟
من نمیدونستم و سوپ بیمارستان خوردم،پسرم خیلی اذیت شد
میشه راهنمایی کنین
دوستان هرکسی میدونه لطفا نام ببره غذاهای نفاخ رو
پرسش (1402/07/19):
غذاهای نفاخ برای نوزاد
669
23
1402/07/19
سوال کننده
0
1402/07/19
😍 ❤
سلام عزیزم منکه تا ۳ماهگی دخترم غیر از مرغ و گوشت پخته و چای رازیانه هیچی نمیخوردم دخترم اصلا کولیک و دل درد و این چیزا رو نداشت شایدم کارم اشتباه بود چونکه اول اینکه شیرم قوت نداشت بعدم شیرم هی کم و کمتر میشد
0
1402/07/19
سوال کننده
آخه کولیک و نفخ خیلی بچه رو اذیت میکنه
پسرم واقعا دیشب اذیت شد.تازه صبح فهمیدم بخاطر سوپ جو بوده
پسرم واقعا دیشب اذیت شد.تازه صبح فهمیدم بخاطر سوپ جو بوده
0
1402/07/19
😍 ❤
اره دیگه طفلیا گناه دارن ولی دختر من اصلا نداشت یعنی بگم اصلا شب بیداری نداشتم باهاش
0
1402/07/19
😍 ❤
اما بجاش رفلاکس داشت😂
0
1402/07/19
سوال کننده
وای خیلی خوبهههه
0
1402/07/19
سوال کننده
وای رفلاکسم افتضاحه
0
1402/07/19
😍 ❤
خیلی.چون تا ۵ ماه شدید بالا میاورد همینکه غذا خور شد دیگه خدهرو شکر خوب شد
0
1402/07/19
kok_mi
مطمئنی واسه سوپ بوده؟
چون سوپشونو حتما یه جوری درست میکنن ک اذیت نشه
چون سوپشونو حتما یه جوری درست میکنن ک اذیت نشه
0
1402/07/19
سوال کننده
اره
خود پرستار گفت سوپ خوردی؟
گفتم اره
گفت نباید بخوری
سوپ بیمارستان نفاخه
گفتم خب پس چرا میدین
دیگ هیچی نگفت😐
خود پرستار گفت سوپ خوردی؟
گفتم اره
گفت نباید بخوری
سوپ بیمارستان نفاخه
گفتم خب پس چرا میدین
دیگ هیچی نگفت😐
0
1402/07/19
فهیمه مامانِ هانا ❤️
من دخترم نفخ داشت، تا ۶ ماه درواقع میشه گفت هیچی نخوردم 🤦🏻♀️ هرچی میخوردم دلش درد میومد. خیلی رعایت کردم
0
1402/07/19
فهیمه مامانِ هانا ❤️
یادم نمیره یبار نمیدونستم نارنگی خوردم، اننننقددددد اذیت شد 😭😭
0
1402/07/19
mam 👨👩👧👦
مطمئنی که از نفخه؟
0
1402/07/19
mam 👨👩👧👦
ممکنه شیر دادی سیر نشده
1
1402/07/19
سوال کننده
خیلی سخته واقعا بچه اذیت میشه
0
1402/07/19
سوال کننده
والا اخه شیر ک میخوره میشنوم صدای قلوپ قلوپ خوردنش رو
شکمشم خوب کار میکنه
میخام بادگلوشو بگیرم تندی بیدار میشه باز شیر میخاد
دکتر میگه چون نفخ داره هی با حرص میخاد شیربخوره
شکمشم خوب کار میکنه
میخام بادگلوشو بگیرم تندی بیدار میشه باز شیر میخاد
دکتر میگه چون نفخ داره هی با حرص میخاد شیربخوره
1
1402/07/19
nafas gare
انا بنظر من خیلی رو غذا حساس نباش
بچه بخواد دلدرد بگیره غذا فقط تشدیدش میکنه
نخوادم بگیره نمیگیره
البته این عقیده منه
و منی ک از بیمارستان اومدم ابگوشت خوردم 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
بچه بخواد دلدرد بگیره غذا فقط تشدیدش میکنه
نخوادم بگیره نمیگیره
البته این عقیده منه
و منی ک از بیمارستان اومدم ابگوشت خوردم 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
0
1402/07/19
mam 👨👩👧👦
انا اون گشنشه بخاطر همین دختر منم همین بود تن تن میخورد قلوپ قلوپ صدا میداد
0
1402/07/19
nafas gare
نفخ شکمشم بخاطر همین گشنه بودن و بد خوردن و بد سینه گرفتنه
0
1402/07/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم معمولا سوپ خیلی نفاخ نیست، شما حبوبات را فعلا روزهای اول کمتر بخورید و بعدا هم حتما خوب خیس کنید و کامل بپزید، آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید و دقت کنید که هاله کامل در دهان باشد تا هوا وارد معده نشود یعنی خوب چفت شده باشد
عزیزم معمولا سوپ خیلی نفاخ نیست، شما حبوبات را فعلا روزهای اول کمتر بخورید و بعدا هم حتما خوب خیس کنید و کامل بپزید، آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید و دقت کنید که هاله کامل در دهان باشد تا هوا وارد معده نشود یعنی خوب چفت شده باشد
0
1402/07/19
Sahar Davoodi
هر کاری کنی هر غذایی هم حذف کنی باز هی یه مقدار دلدرد داره و نفخ میگیره... تا یکم بزرگتر بشه اوضاع همینه.. کاری که میتونی انجام بدی حتما قطره ضد نفخ بگیر براش یکی هم غذاهای خیلی نفاخ رو حذف کن... مثلا من خیار و پیاز خام و از سبزیجات تره یا قارچ که میخوردم خیلی اذیت میشد اینا رو حذف کردم تا بزرگتر شد... ولی چون شیر میدی بدنت نیاز داره به خیلی از مواد تازه زایمان هم کردی و باید خوب به بدنت برسی پس غذاهای زیادی رو حذف نکن
0
1402/07/19
Sahar Davoodi
وقتی شیر میدی هم یبار نه بلکه سعی کن دو تا سه بار آروغ بگیری ازش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




