
این کاریوتایپ منه

اینم همسرم
سلام نازنینم به روی ماهتون
کاریوتایپ مشکلی ندارد ، درمورد آزمایش اسپرم رنح نرمال آزمایشگاه مشخص نشده است برگه دیگری ندارد؟
نه فقط همین یه برگه اس.
خانم دکتر من ۳تا سقط داشتم و تشخیص دادن که شاید مشکل ژنتیکی باشه.یعنی مشکلی تو ژنتیک نداریم؟؟
خیر مشکلی در کاریوتایپ ندارید، درمورد همسرتان رنج نرمال مشخص نشده ولی بنظر تحرک مطلوب نیست ،شاخص dfi هم در حدود قابلیت باروری متوسط است اما باید بهتر شود