والا نمیدونم فکر کنم شکل ظاهر رحمت میگه ولی در کل به نظرم سنوت خوبه نگران نباش
خودت دکتر گفت خوبه مشکلی نداری
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
سیکل ها چند روزه هست و روز چندم سیکل انجام شده ؟
از نظر تخمک گذاری نمیتوان نظری داد ولی مشکلی الان وجود ندارد،، فقط عکس رنگی از رحم انجام شده؟
نه دکترجان عکس رنگی انجام ندادم دکتر گفت نیاز نیست من قبلا دوتا سقط داشتم هردوتا باردوم اقدامم باردارشدم بعد متوجه شدیم ک همسرم مشکل مورفولوژی و تحرک دارند الان تحت درمان هستند
یدونه هفت هفته ایست قلبی بود و یکی شش هفته قلب تشکیل نشد
دکتر عزیز برای تخمک گذاری باید چندم سیکل سونوگرافی انجام بدم؟واینک باید واژینال باشه یا شکمی؟
همه ازمایشات مربوط به سقط مکرر انجام دادم خداروشکر همشون خوب بود مشکلی نداشتم
عزیزم حتما انجام دهید جزو بررسی های سقط مکرر هم هست خصوصا که در سونوگرافی شواهدی به نفع اندومتریوز دیده شده است. روز 17 سیکل سونوگرافی انجام دهید اگر واژینال باشد دقیق تر است