سلام خانم دکتر پسرم 4ماه و 18روزشه الان چهار روزه که سرما خورده آبریزش بینی داشت تا امروز که صداش هم گرفته دکتر بهش کلراید سدیم داد برای بینی و پلارژین استفاده کردم تا امروز
دیروز دوتا جوش رو گونه و پیشونیش بود که ما گونه اش تا شب بزرگ شد و کمی تاول دار امروز صبح دوتا دیگه یکی را بینی و یکی رو دستش دراومده
حالا میخوام ببینم اینها میتونه آبله باشه یا نه احتمال دیگه ای هست مثلا سرخک یا گزش حشره
تب هم نداره
پرسش (1402/07/18):
این جوش ها آبله مرغان هست یا نه
778
28
1402/07/18
سوال کننده
0
1402/07/18
سوال کننده

1
1402/07/18
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
گزش حشره اس عزیزم
0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
سوال کننده
آخه تاول داره
0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
مامان گلی

ابله مرغون این شکلیه
0
1402/07/18
مامان گلی
این شبیه اینه که حشره زده باشدش
0
1402/07/18
عارفه ع.
تب داره؟
0
1402/07/18
سوال کننده
نه ندارع
0
1402/07/18
Fatemeh Az
پسر منم دونه های آبله مرغونش همینجوری بود، زیاد چرکی نبود ولی سرش یه کوچولو آبدار بود
0
1402/07/18
سوال کننده
چیکار کردین خوب شد چند روز طول میکشه
یعنی ممکنه هر روز تعدادش بیشتر بشه
یعنی ممکنه هر روز تعدادش بیشتر بشه
0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
سوال کننده
اینم روی سینشع
0
1402/07/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم هم احتمال آبله مرغان هم بثورات پوستی ناشی از بیماری فعلی هردو هست اگر بیقراری ندارد صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ولی دانه ها را دستکاری نکنید 💜
عزیزم هم احتمال آبله مرغان هم بثورات پوستی ناشی از بیماری فعلی هردو هست اگر بیقراری ندارد صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ولی دانه ها را دستکاری نکنید 💜
0
1402/07/18
پزشک اوما
پاسخ سوالات هم به ترتیب داده میشود عزیزم لطفا بی،دلیل در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید بارها این مساله گفته شده است
0
1402/07/19
سوال کننده
من بی دلیل پیام ندادم طبیعیه که اگر احتمال آبله هست باید سریعتر پیگیری کنم
0
1402/07/19
سوال کننده
بازم ممنون
0
1402/07/19
maryam t.b
اگر آبله باشه به مرور روی جوش سیاه میشه پوسته میده و میفته
0
1402/07/19
maryam t.b
و خارش خیلی شدیدی داره پسر اول من گرفته بود اصلا از خارشش بی قرار بود
0
1402/07/19
پزشک اوما
عزیزم اورژانسی یعنی وقتی پای مرگ و زندگی در میان باشد وقتی نه تب شدید نه بیقراری حاد وجود ندارد یعنی مشکل اورژانسی حاد نیست من هم مانند شما گاهی خواب هستم گاهی حمام هستم گاهی غذا میخورم، در اتاق عمل و مشغول کار هستم، بنابراین فقط توقع دارم بابت مورد اورژانسی با من تماس گرفته شود. چون بیقراری ندارد اقدامی فعلا جز صبر لازم نیست
0
1402/07/23
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید پیام دادم
پسرم الان 9روز میشه که سرما خورده من تا 5روز پلارژین مرتب 8ساعت یکبار دادم اما بعدش نامرتب دادم
بعد هنوزم عطسه و آبریزش بینی داره البته آبریزش نیست همون چرک سفید که به سختی هم از بینیش خارج میشه
تب ندارع اما بی قراری را داره شبها اصلا خوب نمیخوابه
پسرم الان 9روز میشه که سرما خورده من تا 5روز پلارژین مرتب 8ساعت یکبار دادم اما بعدش نامرتب دادم
بعد هنوزم عطسه و آبریزش بینی داره البته آبریزش نیست همون چرک سفید که به سختی هم از بینیش خارج میشه
تب ندارع اما بی قراری را داره شبها اصلا خوب نمیخوابه
0
1402/07/23
پزشک اوما
نیازی به عذرخواهی نیست جانم 💜
چون بیشتر از 5 روز طول کشیده حتما امروز مراجعه کنید ممکن است آنتی بیوتیک لازم باشد همچنین به کمک قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید
چون بیشتر از 5 روز طول کشیده حتما امروز مراجعه کنید ممکن است آنتی بیوتیک لازم باشد همچنین به کمک قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید
0
1402/07/23
سوال کننده
من وقتی 4روز از بیماریش گذشته بود بردمش دکتر گفت هیچ عفونتی تو گوش یا سینه اش نیست صبور باش
0
1402/07/23
سوال کننده
الان به نظر شما بازم لازمه ببرمش
0
1402/07/24
پزشک اوما
عزیزم تا الان از قطره استفاده کردید؟
0
1402/07/24
سوال کننده
بله از قطره کلراید سدیم و قطره پلارژین
0
1402/07/24
پزشک اوما
به کمک همان قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید و حداقل نوبت در روز تکرار کنید اگر بهتر نشد مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جلوگیری از ابتلا به آبله در بارداری
- آیا نوزاد 20 روزه هم آبله مرغان میگیرد؟
- قبل بارداری واکسن سرخجه و آبله لازمه؟
- آبله مرغون برای بارداری ک یبار گرفته واگیر داره؟؟
- اینا چیه آبله مرغونه؟؟😰😰
- علائم آبله کودک یکساله چیه؟
- تب کودک یک ساله رو خودم میتونم تو خونه درمان کنم یا اینکه حتما باید علت مشخص بشه
- خانمایی که تجربه سرخک آبله یا هر دونه نوزاد رو دارن خواههههش میکنم بیایید اینجا
- سلام پزشک محترم اوما لطفا روی بازو و آرنج و ران پای پسرمو ببینید🙏
- سلام این دونه ها رو تن پسرم زده میدونید چیه ؟




