سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر نیازی نیست ناف را چرب کنید.
برای شیر مکمل های شیرافزا مانند لاکتاول و گالاکتومید را شروع کنید و به تغذیه فعلی ادامه دهید تخم شربتی هم عالی است.
برای کمک به حل مشکل شقاق یا همان زخم نوک سینه تلاش کنید تا شیوه شیردهی را اصلاح کنید. برای این کار حتما کل هاله سینه را درون دهان نوزاد قرار داده و هنگام بیرون آوردن سینه نیز آن را نکشیده و به آرامی به کمک انگشت کوچکتان خارج کنید.
سوتین زیر نپوشید.
بعد از هر بار شیردهی چند قطره از شیر خودتان را بر روی نوک سینه ها بمالید و سینه ها را در معرض هوا قرار دهید تا شیر بر روی آن ها خشک شود. نیازی به شستن شیر از روی سینه نیست.
از لانولین کمک بگیرید. پماد شقاق سینه مس، آد، ژنوبایوتیک و در نهایت دکسپانتنول نیز مناسب هستند🌹🌹
ممنونم دکترجان فقط اینکه قرص لاکتاول گرفتم درروز چندتا بخورم
دو عدد قرص یکی صبح یکی عصر بخورید جانم
چشم ممنون از شما خانوم دکتر

شرمنده دکترجان الان پوشک بچمو باز کردم با ادرارش یه چیزی هم اومده بود بیرون این چیه نگران شدم
سوال جدید را در تاپیکی جدید مطرح کنید تا توسط پزشک پاسخدهی شود