شاید توی پروسه درآوردن دندون هست که بهونه میگیره
من به شدت طرفدار غذا دادن به بچم
مثل ما آدم بزرگان وقتی شکم شون پر بشه تا صبح تکون نمی خورن
سلام دختر منم دقیقا ماه قبل تو ۲۲ ماهگیش دو هفته منو کچل کرد برای خوابش
دوباره بهش بی بی سد دادم تا خوابش درست شد. فکر کنم یک دوره اینجوری میشن
والا برای من هنوز هنوز نق وگریه داره تو خواب 🥴
منم میتونم بدم؟پسرم هر شب ساعت ۱با گریه و جیغ پا میشه و تا ۴-۵من درگیرشم تا بخوابه...۱۴ماهشه
سلام مامان جان
لثه ها را چک کنید ببینید در حال رویش دندان نیست ؟
من از ۹ماهگی بردم دکتر برای خوابش،بهش داد، چون ترکیبش گیاهیه هیچ عوارضی نداره....
وقتایی که خوابش بد میشه دو سی سی بهش میدم اثر داره
چک کردم نه اصلا دندون نمیخاددربیاره
عزیزم بچه ها گاهی دچار فراز و نشیب در روند خواب میشوند دمای خانه ونور را چک کنید، مطمئن شوید که رفلاکس شدت نگرفته اگر موردی وجود نداشت با متخصص اطفال در مورد قطره هایی همچون بی بی اسلیپ یا بی بی سد مشورت کنید