سلام . دکتر برام این داروا رو نوشته : اینوفولیک _ استرادیول_لتروزول .داروخونه خیلی شلوغ بود درست جوابمو نداد . دستور مصرف استرادیول رو از روز ۸ شبی دوتا . لتروزول ۳تا ۷ شبی یکی . اینوفولیکم ننوشته کلا
حس میکنم دکتره دستور مصرف لتروزول و استرادیول رو دقیقا جابجا گفت .حالا نمیدونم کدوم درسته🙄😐(لتروزول رو هم گفت فعلا این ماه بدون آمپول بهت میدم)
کسی تجربه داره راهنماییم کنه ببینم دستور مصرف درست چیه؟؟
پرسش (1402/07/17):
دستور مصرف اینوفولیک. لتروزول. استرادیول
367
35
1402/07/17
سوال کننده
0
1402/07/17
سوال کننده

0
1402/07/17
zeinab banoo
اینوفولیک شروع کن ب خوردن روزی یک بسته
0
1402/07/17
zeinab banoo
احتمالا اره جا ب جا نوشته
0
1402/07/17
گل پر☘💜
رو بسته اینوفولیک کامل توضیح داده راجب مصرفش
من روزی یک ساشه میخورم
نیم ساعت قبل از وعده غذایی با معده خالی
خود دکترت ببین روزی۱گفته یا دو عدد
من روزی یک ساشه میخورم
نیم ساعت قبل از وعده غذایی با معده خالی
خود دکترت ببین روزی۱گفته یا دو عدد
0
1402/07/17
zeinab banoo
اگ نخسه داری بفرس دکترکمکت میکنه یا خودمون بت میگیم
0
1402/07/17
گل پر☘💜
در کل با معده خالی باید بخوری کاری ب قبل و بعد وعده غذایی نداشته باش
بعضیام آخر شب قبل خواب میخورن
بعضیام آخر شب قبل خواب میخورن
0
1402/07/17
نسترن موسوی
منم روزی ی ساشه میخوردم
0
1402/07/17
سوال کننده

اینم نسخه ولی خیلی کمرنگه معلوم نیس 😕اصل نسخه رو داروخونه برداشت
0
1402/07/17
سوال کننده
مرسی گلم. دکترم راجبه اینوفولیک نگفت رو نسخه نوشته فک کنم
0
1402/07/17
سوال کننده
نسخه رو فرستادم کمرنگه . اولی اینوفولیکه . دومی لتروزول . سومی استرادیول
0
1402/07/17
عاطی ...
انگار بالا نوشته هر شب یه ساشه
0
1402/07/17
نسترن موسوی
اخی این ک دکتر خودمه🤩🤩🤩🤩
0
1402/07/17
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1402/07/17
نسترن موسوی
منم میرفتم پیش همین دکتر.
برای منم اینوفولیک و لتروزل و استرادیول تجویز کرد
برای منم اینوفولیک و لتروزل و استرادیول تجویز کرد
0
1402/07/17
سوال کننده
جدی؟؟ دکتر خوبیه؟؟ من ازش راضی نیستم زودی بیمارو رد میکنه وقت نمیذاره ، هر سری میرم پیشش کلی از سوالا و چیزایی که میخام بش بگمو یادم میره🥺
0
1402/07/17
نسترن موسوی
دستش خیلی سبکه. همین ماه نتیجه میگیری و باردار میشی عزیزم
0
1402/07/17
نسترن موسوی
بهترین دکتر انتخاب کردی شک نکن .
0
1402/07/17
نسترن موسوی
همه ی سوالاتتو یادداشت کن رفتی پیشش بهش بگو.
من همین کار میکردم.
من همین کار میکردم.
0
1402/07/17
سوال کننده
ایشاالله همینطوره 🥺☹ من آخه تنبلیم شدیده .خود دکتره گفت بعید میدونم با اینا جواب بگیری . ماه پیش وسط سیکل رفتم فولی غالب نداشتم بزرگش ۹ بود .ضخامتم ۵/۵ بود
0
1402/07/17
سوال کننده
کجا میرفتی پیشش ؟؟ مطب یا بیمارستان؟؟ من تو بقیه الله میرم پیشش
0
1402/07/17
نسترن موسوی
به منم همینو گفت من همون ماه اول همین قرصا رو خوردم باردار شدم. رفتم پیشش تعجب کرده بود گفت آخه تو تنبلی شدید داشتی😁😁
0
1402/07/17
نسترن موسوی
مناول میرفتم بقیه الله. بعد میخواستم خودش سونوم کنه رفتم مطبش.
0
1402/07/17
سوال کننده
عهه پس منم برم مطب پیشش از این به بعد . آدرسشو نداری؟
0
1402/07/17
سوال کننده
بعد اینکه دستور مصرف داروا رو یادت نیست؟؟
0
1402/07/17
نسترن موسوی
الان برات میفرستم. حتما حتما حتما باید دکترت بهت بگه روزی چند تا و از روز چندم بخوری چوناین قرصا نحوه ی مصرفشون خیلی مهمه. ک خدای نکرده مشکلی پیش نیاد.
من روز ۱۲ سیکلم رفتم مطبش بهم لتروزل داد.
بعد ب لکه بینی افتادم برام استرادیول تجویز کرد روزی ۴ تا دوتا صبح میخوردم ۲ تا هم شب.
لتروزل هم ۲ تا شب میخوردم. اینوفولیک هم ی ساشه میخوردم. درکنارش اسیدفولیک هم میخوردم.
بعد هفته ی دوبار هم میرفتم پیشش برای سونو
عزیزم برای هرکسی فرق میکنه.
تو اینستا ازش بپرس.
من روز ۱۲ سیکلم رفتم مطبش بهم لتروزل داد.
بعد ب لکه بینی افتادم برام استرادیول تجویز کرد روزی ۴ تا دوتا صبح میخوردم ۲ تا هم شب.
لتروزل هم ۲ تا شب میخوردم. اینوفولیک هم ی ساشه میخوردم. درکنارش اسیدفولیک هم میخوردم.
بعد هفته ی دوبار هم میرفتم پیشش برای سونو
عزیزم برای هرکسی فرق میکنه.
تو اینستا ازش بپرس.
1
1402/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ❤ لطف کردی
0
1402/07/17
نسترن موسوی

0
1402/07/17
نسترن موسوی
بهت نگفت بیا مطب برای سونو؟
0
1402/07/17
سوال کننده
نه چیزی نگفت . سنو برا وسط سیکلم نوشته ولی نگفت کجا
0
1402/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا خیرت بده❤🌹
0
1402/07/17
نسترن موسوی
برو پیشش مدام اندازه فولیکول و ضخامت رحمتو چک کنه.
0
1402/07/17
نسترن موسوی
قربونت. ایشالا همین ماه نتیجه بگیری❤️
1
1402/07/18
سوال کننده
مرسی عزیزم ❤ایشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




