سلام عزیزم چیزی نیس چون سردشه اینجوری رفته داخل خودت بادستت اون پوسته دورو بده عقب میاد بیرون چیزیش نیست نگران نباش
پسر من همش داخله
میگنمال تپلی هس
سلام مامان جان
عزیزم معمولا مشکلی نداشته و خصوصا در کودکان تپل طبیعی است اما اگر خیلی نگران هستید جهت اطمینان با یک متخصص اطفال دیگر مشورت نمایید 💕
پسر شماماینه ؟میترسه ام میره داخل؟
خیلی ممنون
چون خیلی ام بیقراری میکنه گفتیم شاید مشکل باشه
خواهش میکنم گل من ، خب اگر بیقراری دارد ماجرا متفاوت است شرح حال کامل بدهید تا بتوان درست راهنمایی کرد مراجعه کنید علت مشخص گردد
موقعی که میخواد شیر بخوره هی از داخل دهنش در میاره یه نفس میگیره و دوباره میخوره شکمش اونقدری سفت نیست وزن گیریش خوبه � دو سه روز یه بار پی پی میکنه جیششم خیلی کم شده مثلاً شاید در روز دو بار جیش کنه کلاً از صبح تا شب براش یه دونه پوشک کافیه دائماً هم مشغول جیغ زدن غر زدن اصلاً با خودش بازی نمیکنه
دفع ادرار زیر 4 بار بیانگر مشکل است یکبار گفتم الان چندباره تاکید میکنم لطفا خواهش میکنم مراجعه صورت گیرد با این میزان دفع ادرار ممکن است دچار نارسایی کلیه شود چطور تا الان مراجعه نکردند
اطلاعی نداشتیم
چشم حتمامراجعه میکنیم
چشم هاتون بی بلا جانم و حتما پیگیری کنید وقتی بیقراری هم دارد یعنی به زبان بی زبانی فریاد میزند من مشکل دارم