عرض سلام و صبح بخیر خدمت پزشک عزیز اوما 🌹
خانم دکتر دوستم سوالی داشتن اما سایت باز نشد اشتراک بگیرن، این شد که من مزاحمتون شدم.
دختر گلشون 25 شهریور یک ساله شده.
پاش دچار سوختگی شده (قرمز شده) اول قسمت بالاش بوده سودوکرم زدن خوب شده، یک هفته بعد پایینش هم شده اما هرچی سودوکرم و روغن زیتون زدن بهتر که نشده هیچ! بدترم شده!!!
دو روزم هست که کالاندولا میزنن اما باااز داره بدتر میشه!!!
پوشک هم مای بیبی استفاده میکرده از ابتدای تولد!
علتش چی میتونه باشه؟
برای بهبود وضعیتش چه اقدامی باید انجام بده؟
عکس رو براتون ضمیمه کردم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



673
1402/07/17




