سلام متاسفانه درگیر ویروس جدید شدیم و دخترم یکم آبریزش بینی داشت و خیلی جوری نشد که حالش بد بشه . یک مرتبه به دکتر اطفال مراجعه کردم که گفت گلوش التهاب داره و آموکسی کولاو تجویز کردن .. الان بعد از یک هفته دو سه روز سرفه های خشک میکنه و امشب به اوجش رسیده و اصلا نمیتونه بخوابه . الان من چیکار کنم که سریع این سرفه هاش قطع بشه ؟
شربت پدی کاف امشب بهش دادم با پلارژین . آبلیمو عسلم دادم بهش اما خوب نمیشه .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



364
1402/07/17





