من شربت ایمونس میدم فک کنم دکترش گفت یکو نیم سی سی بعد الان یه مارک دیگه داده دکترش بدم بهش برای من که دادم تاثیری نداشت اصلا برای سرما خوردگی هیچی
من بروز ادامه میدم ایبوپروفن میدم استا نمیدم حتمابرذی شبش قبل خوابش پروفن میدم چون میگم یوقت تو خواب تب نکنه من حواسم نباشه خواب باشم نفهمم
پروفن طعم پرتغالیش بگیر خوبه خوشمزس
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
1. مگر دلبندتان مکررا بیمار میشود؟
2. بستگی به درجه حرارت بدن دلبندتان دارد ، چند هست؟ درطی روز تب چه الگویی داشته؟
3. از داروخانه باید جویا شوید
1_نه،گفتن نقش پیشگیری کننده داره، میخوام بدونم بهش بدم یا نه
باقی رو متوجه منظورتون شدن
اگر مکررا بیمار نمیشود همان مولتی ویتامین مصرفی کفایت دارد نهایتا میتوانید یک تا دو دوره زینک بدهيد. اگر اصرار بع مصرف دارید دوز توسط متخصص اطفال تعیین گردد.
عزیزم در مورد سوالتون در مورد تب پرسیدم که باید این اطلاعات را داشت تا بتوان جواب داد