سلام خانم دکتر عزیز امروز صبح ساعت ۱۱ من پسرم رو بردم برای ختنه به روش حلقه ، داخل مطب خوب بود ولی اومدیم خونه پوشکش چند مرتبه خونی شد و در هر بار تعویض خونی بود.بردمش اورژانس بیمارستانی که دکتر میاد نشونش دادم با دکتر تماس گرفتن گفتن اگر خون جاری نباشه مشکلی نداره و میتونم ببرم خونه تا صبح باز بزارمش و پماد تتراساکلین بزنم .اوردم خونه ولی خونریری همچنان هست و قطره خون در هر ساعت چندتایی میاد در حد ۱۰ قطره من باید چیکار کنم ؟
0
1402/07/16
سارا کیانی
عکس تاپیک بفرست پشتیبانی بگو اورژانسی یه
0
1402/07/16
سوال کننده
چطوری به پشتیبانی بگم؟
1
1402/07/16
fatem F
اسکرین شات بگیر ، تو پرسشهای فعال اولین تاپیکه
0
1402/07/17
سوال کننده
ممنونم
1
1402/07/17
فاطمه بانو
عزیزم خون جاری ینی چی؟
ینی فواره بزنه؟
همین ک هی خون میاد ده قطره ینی جاری
پسره من همینطوری شد بردیم دوباره حلقه گزاشتن
خوب شد
ینی فواره بزنه؟
همین ک هی خون میاد ده قطره ینی جاری
پسره من همینطوری شد بردیم دوباره حلقه گزاشتن
خوب شد
0
1402/07/17
سوال کننده
سخت بود؟
پس چرا دکترش گفت ببر طبیعیه؟ بچم هلاک شد با استامینوفنم نمیتونه بحوابه
پس چرا دکترش گفت ببر طبیعیه؟ بچم هلاک شد با استامینوفنم نمیتونه بحوابه
0
1402/07/17
سوال کننده
فقطم قسمت پایین آلتش هست که خون میاد ، الان نسبت به چند ساعت پیش کمی بهتر شده، برای شما چطور بود ؟
0
1402/07/17
آهید اکبری
سلام عزیزم من پسرم پنج روزه ختنه شده.
روز اول حدودا سه بار خون دیدم رو پوشکش.ولی مرتب پماد زدم و دیگه ندیدم حتما ببر پیش دکتر بررسی شه.
روز اول حدودا سه بار خون دیدم رو پوشکش.ولی مرتب پماد زدم و دیگه ندیدم حتما ببر پیش دکتر بررسی شه.
0
1402/07/17
آهید اکبری
حتما حتما زود ببر دکتر هم نکرانیت بر طرف شه هم بچه گناه داره
1
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
اگر هنوز خونریزی دارد امروز حتما مجددا مراجعه کنید جانم، شرایط چطور است؟
اگر هنوز خونریزی دارد امروز حتما مجددا مراجعه کنید جانم، شرایط چطور است؟
1
1402/07/17
فاطمه بانو
بیحسی زد دوباره حلقه رو از یکم بالاتر گزاشت
ی چیزیم گقت ک رگش قط نشده یا چی
دقیق نمیدونم یادم نیست
همینطوری هم خون میومد
قشنگ سر دودولش خونی میشد کم
خیلیم گریه میکرد مشخص بود درد داره اذیته
بعد بردیم درست کردیم اصلااااا اذیت نکرد
خوابید راحت
ی چیزیم گقت ک رگش قط نشده یا چی
دقیق نمیدونم یادم نیست
همینطوری هم خون میومد
قشنگ سر دودولش خونی میشد کم
خیلیم گریه میکرد مشخص بود درد داره اذیته
بعد بردیم درست کردیم اصلااااا اذیت نکرد
خوابید راحت
1
1402/07/17
فاطمه بانو
دوباره بردیش پیش همون دکتر ک ختنش کرد؟
0
1402/07/17
فاطمه بانو
برا پسره من دوساعت شد دیدم خون میاد زنگ زدم چون گفته بود خون نباید بیاد
دیگ دیدم بازم سر دودولش خونیه بردم
دیگ دیدم بازم سر دودولش خونیه بردم
0
1402/07/17
سوال کننده
بهتر شده خونریزیش خیلی کمتره و حالت خون مردگی پیدا کرده ، میتونم عکسش رو بفرستم ، نمیدونم مراجعه کنم یا خیر
0
1402/07/17
سوال کننده
اره بهش زنگ زدن نیومد ، الان بهتر شده از صبحم زیاد گریه نکرده
0
1402/07/17
فاطمه بانو
وای و بی مسئولیته🤦🏼♀️
1
1402/07/17
پزشک اوما
بله جانم حتما ارسال کنید تا ببینم
0
1402/07/17
سوال کننده

این برای صبحه
0
1402/07/17
سوال کننده

این هم ظهرش
0
1402/07/17
سوال کننده
بفرمایید
0
1402/07/17
سوال کننده
توی پوشکش خونابه هست یه مقدار
1
1402/07/17
Fatemeh you
ببر دکتر این واقعا غیر طبیعیه
1
1402/07/18
پزشک اوما
عزیزم به نظر من یک نوبت معاینه برای اطمینان خاطر لازم است
0
1402/07/18
سوال کننده
پسرم رو برای معاینه مجدد بردم دکترش گفت مشکلی نداره ولی من باز هم نگرانم چون همه بهم میگن ختنه خونریزی نداره .پزشکش فوق تخصص جراحی کودکان هم هست و خیلی ازش تعریف میکنن ولی احساس میکنم خیلی بد بچمو ختنه کرده 🤕
1
1402/07/18
پزشک اوما
عزیزم اگر بهتر نشد به متخصص دیگری برای آرامش خاطرتان مراجعه کنید
1
1402/07/20
محدثه .
سلام عزیزم خوبی؟
حال پسرت بهتر شده؟
حال پسرت بهتر شده؟
0
1402/07/20
سوال کننده
سلام ممنونم شما خوبی؟
کبودیش از بین رفته تورمشم کمتر شده ، پوسته اضافی که باقی مونده بودم خشک شده ، اما هنوزم گاهی خیلی خیلی کم خون تو پوشکش هست ، ولی در کل بهتره
الان درگیر مدفوعش شدم ۱۱ روزه شکمش کار نکرده🤦♀️
کبودیش از بین رفته تورمشم کمتر شده ، پوسته اضافی که باقی مونده بودم خشک شده ، اما هنوزم گاهی خیلی خیلی کم خون تو پوشکش هست ، ولی در کل بهتره
الان درگیر مدفوعش شدم ۱۱ روزه شکمش کار نکرده🤦♀️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



442

