سلام پزشک محترم وخانومای عزیزاوما
من ۲۵ماه قبل پریود شدم واین ماه چون میخوایم بریم مشهدمن قرص خوردم که تانرفتیم پریودبشم و۷تاخوردم وقطع کردم وبعددوروزدیدم نشدم بازم دوشبه شروع کردم به خوردن قرص ولی دردپریودی دارم وکمرم دردمیکنه ینی میخام پری بشم یانه ؟
پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



283
1402/07/16



