سلام دکتر عزیز
امروز رفتم دکتر و سونو واژینال انجام دادند گفتند یه ساک خیلی کوچک می بینند اما تخمدان چپ یه چیز مشکوک می بینن
گفتن برو تیتر بتا رو تکرار کن که احتمال خارج رحمی نباشه
میشه چک کنید نتیجه سونو چی نوشتن
و چک کنید الان روند جواب تیتر بتام خوبه
تیتر اول ۸ مهر
تیتر دوم امروز عصر ۱۶ مهر انجام دادم
خیلی استرس دارم
پرسش (1402/07/16):
نتیجه سونو و تکرار تیتر بتا امکان خارج رحمی
886
60
1402/07/16
سوال کننده
0
1402/07/16
سوال کننده

0
1402/07/16
سوال کننده

۸ مهر
0
1402/07/16
سوال کننده

۱۶ مهر
0
1402/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
سلام عزیزم
هر دو بتا در یه آزمایشگاه بوده؟
هر دو بتا در یه آزمایشگاه بوده؟
0
1402/07/16
سوال کننده
آره عزیزم
0
1402/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
رشد بتا عالی بوده
0
1402/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
سونو رو یه مرکز دیگه تکرار کن
0
1402/07/16
سوال کننده
بین آزمایشام ۸ روز فاصله اس یعنی خوبه
0
1402/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
شما هیچ علامتی از خارج رحم نداری
0
1402/07/16
سوال کننده
درد ندارم دردهای خفیف هر ازگاهی حالت تهوع کم کلا نرمالم تقریبا
0
1402/07/16
سوال کننده
خارج رحمی بتا بالاتر از حد طبیعی یا پایین تر
0
1402/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
مطمعنم مشگل از سونو هست
0
1402/07/16
سوال کننده
سونو رو خودت دکتر زنان انجام داد
0
1402/07/16
سوال کننده
ان شالله که مشکلی نباشه مرسی عزیزم
1
1402/07/16
نرگس جهانی
سنو گرافی اطمینان نکن ی سنوی دیگه برو
1
1402/07/16
samira s
سلام عزیزم سونو رو برو تو خیابون اردیبهشت پیش دکتر محمد رضا پایدار خیلی دقیقه من کل سونوهامو پیشش رفتم
1
1402/07/16
سوال کننده
باشه ممنونم
0
1402/07/16
سوال کننده
🙏🏻🌹
0
1402/07/17
Zi Zi
عزیزم علائم چی داری از بارداری
0
1402/07/17
Zi Zi
نگران نباش بتات عالیه و اصلا بتات شواهد خارج رحمو تایید نمیکنه
0
1402/07/17
سوال کننده
درد سینه گاهی کمردرد دل درد در حد ۱۰ دقیقه بعد آرومم
0
1402/07/17
سوال کننده
بارداری هتروتوپیک نباشه یعنی یکی داخل طبیعی یکی خارج رحم😭
1
1402/07/17
Zi Zi
من سینه هام درد میکرد ولی دردش کمتر شده
1
1402/07/17
Zi Zi
نه بابا اون ک میشد دوقلو.. نجومی میشد بتات. نترس دختر
0
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل روند بتا به نفع بارداری هتروتوپیک یعنی هم داخل رحمی هم خارج رحمی همزمان نیست امروز یک سونوگرافی در یک مرکز دقیق انجام دهید و در همین تاپیک گزارش دهید
جان دل روند بتا به نفع بارداری هتروتوپیک یعنی هم داخل رحمی هم خارج رحمی همزمان نیست امروز یک سونوگرافی در یک مرکز دقیق انجام دهید و در همین تاپیک گزارش دهید
0
1402/07/17
سوال کننده
دکتر جان یعنی روند بتام طبیعی هست؟
0
1402/07/17
سوال کننده
تو سونو که دکتر گزارش کرده الان یعنی ساک رحمی دارم باردارم؟
0
1402/07/17
سوال کننده
من هیچ درد و حال بد شدیدی هم ندارم لکه بینی ندارم
0
1402/07/17
سوال کننده
الان احتمال بارداری خارج رحمی هست؟
0
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزم باردار که هستید مهم نوع بارداری است و چون پزشکتان گزارش مورد مشکوک داشتند باید امروز حتما سونوگرافی در مرکز دقیق و معتبر تکرار گردد منتظر گزارش سونوگرافی هستم
0
1402/07/17
سوال کننده
چشم دکتر ممنون الان دارم میرم
0
1402/07/17
سوال کننده

0
1402/07/17
سوال کننده

سلام دکتر عزیز سونوانجام دادم
0
1402/07/17
سوال کننده
دیروز دکترم سمت چپ گفتند یه چیز مشکوک ولی الان سونو گفت چیزی نیست
0
1402/07/17
سوال کننده
فقط سمت راست که همون کیست شکلاتی الان دوسال دارم این کیست رو
1
1402/07/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💜
نگران کیست نباشید بارذاری هم داخل رحمی است خداروشکر مشکلی ندارید ازمن به شما نصیحت سونوگرافی ها را همیشه در مراکز تصویربرداری انجام دهید که دقت و تبحر بالاتری دارند
نگران کیست نباشید بارذاری هم داخل رحمی است خداروشکر مشکلی ندارید ازمن به شما نصیحت سونوگرافی ها را همیشه در مراکز تصویربرداری انجام دهید که دقت و تبحر بالاتری دارند
0
1402/07/17
سوال کننده
ممنونم دکتر از راهنمایی و دلگرمی تون بله درست می فرمایید متشکرم🌹
فقط بتا رو دکترم گفتند فردا باز که تکرار کنم آیا لازمه؟
فقط بتا رو دکترم گفتند فردا باز که تکرار کنم آیا لازمه؟
0
1402/07/17
سوال کننده
و دکتر جان سونو تشکیل قلب کی برم؟
ببخشید بابت زیادی تعداد سوالات🌹
ببخشید بابت زیادی تعداد سوالات🌹
1
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزدلم هستید در عمل نیازی به تکرار نیست ولی نتیجه سونوگرافی را به اطلاع پزشک خود برسانید تا شاکی نشوند، سونوگرافی قلب هم 4 هفته دیگر انجام گردد
1
1402/07/17
سوال کننده
ممنون دکتر جان خیلی خیلی محبت کردید
🙏🏻🙏🏻🌹🌹
🙏🏻🙏🏻🌹🌹
1
1402/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ،الهی که همیشه شاد باشید 💜💜
1
1402/07/18
سوال کننده
سلامت باشید🌹
1
1402/07/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|181_col
1
1402/07/18
پزشک اوما
برقرار و شاد باشید عزیزکم 💜💓💜
1
1402/07/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




