سلام دوستان و خانوم دکتر
دخترم تبش ۳۸.۵ بود یکم استا دادم بهش اومد رو ۳۶
۴ساعت گذشت واسش ی شیاف گذاشم بیمارستانم بردم تب پیشونیش رو ۳۶بود زیر بغل هم ۳۶بود گرفتم
شیافی ک گذاشتم بعدش حدود ۱دقیقه بعدش یکم پی پی کرد یعنی باسد دوباره بزارم؟
چیکارکنم تبشو کنترل کنم؟؟
پرسش (1402/07/16):
کنترل تب نوزاد ۴ماهه
344
17
1402/07/16
سوال کننده
0
1402/07/16
🤍ننه آرتمیس 🤍
۳۶ که تب نیست
0
1402/07/16
🤍ننه آرتمیس 🤍
چرا شیاف میزاری وقتی تبش با قطره کنترل شده؟
0
1402/07/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتی 36 بوده که تب نداشته، الان حال دلبندتان چطور است ؟
وقتی 36 بوده که تب نداشته، الان حال دلبندتان چطور است ؟
0
1402/07/16
سوال کننده
خانوم دکتر تادخودا صبح تبش رو ۳۷.۵ بود
از صبح دوبار گرفتم شده ۳۶.۶ ک بازم شیاف گذاشتم واسش خطرناکه؟ ترسیدم تبش بتز بره بالا
از صبح دوبار گرفتم شده ۳۶.۶ ک بازم شیاف گذاشتم واسش خطرناکه؟ ترسیدم تبش بتز بره بالا
0
1402/07/16
سوال کننده
خودش حالش خوبه فقط تب میکرد نگران بودم
0
1402/07/16
پزشک اوما
عزیزم وقتی تب شدید ندارد چرا اینکار را میکنید؟! 37.5 با قطره کنترل میشود استامينوفن نقل و نبات نیست 36.6 هم که اصلا تب نبوده لطفا بی دلیل ندهید
0
1402/07/16
پزشک اوما
بله خطرناک است جدای از مشکل کبدی افت دما تشنج میدهد لطفا وقتی تب ندارد ندهید
0
1402/07/16
سوال کننده
خانوم دکتر اخه دیشب بردمش بیمارستان دکتر گفت واسش شیاف بزار واسه اون گذاشتم
الان سه ساعتی میگذره خطرناکه؟
الان سه ساعتی میگذره خطرناکه؟
0
1402/07/16
سوال کننده
الان واسه کبدش مشکل ساز شده خانوم دکتر ؟ نگران شدم 😪
0
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزم در صورت نب گفتند بگذارید خب اصلا وقتی تب نداشته چرا گذاشتید، بعد این وقتی تب ندارد اینکار را نکنید
0
1402/07/17
سوال کننده
دکتر دیروز تبش باز بالا رفت و بی حال شده بود بردمش دکتر گلوشو چک کرد گفت ویروس تو بدنشه
شربت سیتروزین ۱۲سااعت
شربت برونسبان هر۸ساعت
شربت ازیترومایسین ۲۴ساعت ی بار دادن
میگم دخترم هیچ علائمی نداره این داروهارو میخوره بد نیست براشفقط بی حاله
شربت سیتروزین ۱۲سااعت
شربت برونسبان هر۸ساعت
شربت ازیترومایسین ۲۴ساعت ی بار دادن
میگم دخترم هیچ علائمی نداره این داروهارو میخوره بد نیست براشفقط بی حاله
0
1402/07/17
پزشک اوما
مامان گل علامت بیماری همان تب است حتما درمان را ادامه دهید اگر آبریزش ندارد سیتریزین را ندهید
0
1402/07/17
پزشک اوما
ولی آزیترومایسین را حتما بدهید، سرفه دارد؟
0
1402/07/17
سوال کننده
ابریزش نداره فقط یکم عطسه کرد اونم نه زیاد
از دیروز که دارو میخوره تب نکرده خداروشکر
از دیروز که دارو میخوره تب نکرده خداروشکر
0
1402/07/17
سوال کننده
دکتر تا کی باید ادامه بدم داروهاشو؟
0
1402/07/17
سوال کننده
ازیترومایسین روزی یک بار دو سی سی تجویز کردن
یکم سرفه میکنه نه خیلی زیاد شاید دوسه بار سرفه کرده باشه
یکم سرفه میکنه نه خیلی زیاد شاید دوسه بار سرفه کرده باشه
0
1402/07/18
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بنابراین حتما ادامه دهید دوره درمان هم طبق تجویز پزشک معاینه کننده تعیین میشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




