سلام دکتر سونو آخریم کیست فولیکولار داشتم و ۲۰ سی سی مایع آزاد.بعد الان یه احساس سوزش و دفع ادرار و درد دارم و ناحیه کلیتوریس بیشتر حسش میکنم. چی کار کنم؟
0
1402/07/15
سوال کننده
موقع دفع ادرار سوزش و درد دارم تمومم که میشه بازم یکم حس درد و سوزش بازم هست🥺
سلام عزیزجانم احتمالا درگیر عفونت ادراری هستید مایعات فراوان بخورید و اصلا ادرار خود را نگه ندارید و امروز آزمایش اورژانسی آنالیز و کشت ادرار انجام دهید ❤️