سلام خانم دکتر عزیز
دخترم شیر خشک میخوره ..واینکه یه هفته ای میشه درست شیر نمیخوره چند روزم تب داشت که با تب بر خوب میشد ...موقع شیر خوردن هم خودشون کمانی میگرفت و قبلا سرفه های تکی داشت الان چند روزه سرفه های پشت سر هم داره ...داره بیشتر هم میشه ..البته خلطی نیس....بردمش دکتر گفت رفلاکسه ...امپرازول و کولیک اید داد با قطره بینی گفتن تا دو هفته اگه بهتر نشد بیارین تا شیرشو عوض کنم...شیرش هم اپتامیل هستش ...و اینکه حساب کردم در روز بیشتر از 650سی سی نمیخوره ...دکتر هم گفتن نیم کیلو اضافه وزن داره ...گفتن رو همن مقدار هم بخوره خوبه ...وزنشم الان 6/250هستش
الان مشکلم سرفه ش هستش راه حلی دارین؟اگه امکانش هست تا از همین فردا شیر خشک ar,بهش بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



306
1402/07/14



