پزشک عزیز اوما سلام ...
پسرم از دیروز صبح اسهال داره و دقیقا دیروز سومین دندون بالاش نیش زد بیرون .
مدفوع باعث شده پاش بسوزه و قبلاهم ماه پیش اینطور بود خیلیییی شدید بیقراری میکنه دیگه منم باهاش گریه میکنم و حتی اب میخوره بهش جیغ میزنه ...
پماد کبد ماهی اردن میزنم و میکونازول میزنم دکتر قبلا داده بودن سری پیش گاهی ان ان زدم کلوتریمازول زدم هیدرو کورتیزون هم زدم ولی خوب نشده چه کنم... صداش گرفته دیگه از شدت گریه یکمم تنش داغه که ۳۷.۵ بود با استامینوفن شربت پاراکید ۴ سی سی . هر ۴ ساعت میدم.
پرسش (1402/07/14):
🍁سوختگی پا بر اثر اسهال 😭
1572
25
1402/07/14
سوال کننده
1
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
بهار ⭐🌜
ایییی وایییییی طفلکی
0
1402/07/14
سوال کننده
کاملا بازه اصلا نمیبندم و فقط هم با اب ولرم رو به خنکی شستم.
1
1402/07/14
بهار ⭐🌜
چقدر بد سوخته..یکم روغن نباتی بزن
0
1402/07/14
سوال کننده
روی طاها اثر نداره یک بار سری پیش زده بودم
1
1402/07/14
بهار ⭐🌜
الهییی..الان خیلی تو عذابه طفلکی..هم دندونش هم سوختگی
0
1402/07/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم ریکاو و سودوکرم را امتحان کنید و گزارش دهید، اگر همچنان اسهال دارد کیذی لاکت زینک بدهيد دیگر ان ان و هیدروکورتیزون و این موارد را نزنید
عزیزم ریکاو و سودوکرم را امتحان کنید و گزارش دهید، اگر همچنان اسهال دارد کیذی لاکت زینک بدهيد دیگر ان ان و هیدروکورتیزون و این موارد را نزنید
0
1402/07/15
سوال کننده
سودوکرم میزنم خانم دکتر و اسهالم داره از پریروز روزی یک ساشه کیدی لاکت دادم.
1
1402/07/15
سوال کننده

اینه خانم دکتر؟
0
1402/07/15
سوال کننده
لازمه ببریمش بهرامی؟ اخه دکترش فردا هست
1
1402/07/15
پزشک اوما
بله نازنینم ، اگر اسهال شدید است و. کم نشده بله مراجعه کنید
1
1402/07/15
سوال کننده

1
1402/07/15
سوال کننده
خانم دکتر پمادی که گفتید خریدیم زدم خیلییییی بهتر شد به روح مادرم قسم نمیدونم چطور براتون طلب خیر کنم از خداوند انشالله خود خدا براتون جبران کنه همه جونم داشت میسوخت بچم که ناله میکرد... خیلی اروم تر شد خدارو شکر ...
0
1402/07/15
سوال کننده
اسهال کمتره ولی همچنان تب داره ساعت ۸ ۴.۵ سی سی شربت استا دادم و ساعت ۹.۳۰ ۳۸.۵ بود پاشویه کردم الان ۳۷.۶ هست که ۱۲ باید استا بدم مجدد
1
1402/07/16
پزشک اوما
الهی شکر عزیزکم همینکه کوچولوی ما دیگر اذیت نشود برایم بهترین اتفاق است میفهمم چه رنجی میکشیدید و. امیدوارم خیلی زود کاملا خوب خوب شود بی اندازه از دعای خیرتون ممنونم ❤️❤️
1
1402/07/16
پزشک اوما
حتما تب را کنترل کنید با کم شدن اسهال تب هم کمتر ممکن است اوج بگیرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




