سلام عزیزم شما که هنوز تو ۶ ماهی در واقع میگن تو ماه ۷ و ۹ ایرادی نداره بدون آمونیاک من همون ماه اول بارداری نمیدونستم باردارم کراتینه کردم خدا خودش باید حفظ کنه
0
1402/07/15
سوال کننده
اره ماه ۷ میخوام انجام بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.