سلام دکتر جان و دوستان اوما ابجییم ۴۰ روز پیش شش هفته باردار بود و سقط شدو با ازمایش مشخص شد که کامل دفع شده و عددش زیر ۱۰ بود این ماه که وقت پریودش بود پریود نشد بی بی چک و ازمایش مثبت شد حالا بعد ۴۰ روز از اون اتفاق پریود نشد و ازمایش داد به نظرم عددش زیاده میشه راهنمایم کنید بگید چرا این قدر عددش زیاده و تقریبا به حساب خودش الان بعد ۱۸ روز از پریود این ازمایش نرمال هست عدد خواشا سریع تر جواب بدین استرس داره ممنون از جواب دهیتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



438
1402/07/14








