با سلام خدمت خانم دکتر
پوست دخترم هس میکنم گل گل قرمزه مثل شبکه از تار عنکبوت این طبیعیه خانوم دکتر دوستان هم تجربه دارن ممنون میشم بگن
پرسش (1402/07/14):
پوست دخترم چرا اینجوره
604
47
1402/07/14
سوال کننده
0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
هانیه ✨
من خودم چون خیلی سفیدم اینطوری رگو مویرگم مشخصه😅
شاید بخاطر سفیدیش باشه
شاید بخاطر سفیدیش باشه
0
1402/07/14
. .
سلام عزیزم دخترت آزمایش داده چکاپ یک سالگی؟
2
1402/07/14
لیلی .
سردشه
0
1402/07/14
لیلی .
همه بچه ها همینجورن
0
1402/07/14
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
فکر کنم همه همینجورن
من و دخترمم هر موقع سردمون میشه اینجور میشیم
من و دخترمم هر موقع سردمون میشه اینجور میشیم
1
1402/07/14
سوال کننده
بردیمش نذاشت از بس جیغ زد
0
1402/07/14
. .
الهی ، فک می کنم به خاطر سفیدی پوست و نازکیش طبیعیه ولی من شنیدم کم خونی هم باعث میشه البته مطمئن نیستم که بخوام نگرانت کنم
1
1402/07/14
سوال کننده
سفید که هست ولی فک نکنم کم خونی داشته باشه
0
1402/07/14
فهیمه مامانِ هانا ❤️
خدایی نکرده تب نداره؟ ما بچه هامون تب میکنن چال زنبوری میشه پوستشون
0
1402/07/14
سوال کننده
تب نداره
0
1402/07/14
سوال کننده
ولی دندون نداره هنوز هیچی هیچی
0
1402/07/14
. .
میگم دیگه شنیدم ولی از آدم مطمئن نشنیدم 😄
0
1402/07/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
از ایتدا اینطور بوده؟
از ایتدا اینطور بوده؟
0
1402/07/14
سوال کننده
بله خانم دکتر
0
1402/07/15
پزشک اوما
در برخی ذاتی است جانم و عارضه خاص ندارد اما بهتر است نظر متخصص اطفال را هم جویا شوید قطعا بهتر از من تخصص دارند
0
1402/07/17
سوال کننده

0
1402/07/17
سوال کننده
خانم دکتر دکترش چکاپ کامل واسش نوشت بردیمش فعلا همین آماده شده
0
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزم آزمایش تفسیر گازهای خونی بوده که در کودکان کاملاً تخصصی است و باید به متخصص اطفال برای تفسیر کامل مراجعه کنید منتظر گزارش اخبارتان از مراجعه به پزشک هستم
0
1402/07/20
سوال کننده

0
1402/07/20
سوال کننده

0
1402/07/20
سوال کننده

0
1402/07/20
سوال کننده
خانم دکتر جان اون گازهای خونی دکتر گفت برا اضطراب بوده چون ۶ بار سوزنو زدن خون نیومد اخر سر بردیم بستری کردیم قسمت اطفال نمونه گرفتن
0
1402/07/20
سوال کننده
کلا چکاپ واسه دندون درنیاوردن بود با مو کم
0
1402/07/20
سوال کننده
واین حالت پوستش که دکتر گفت مشکلی نداره
0
1402/07/21
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ❤️
شما یا همسرتان تالاسمی مینور ندارید ؟ جهت تفسیر صحیح میپرسم
شما یا همسرتان تالاسمی مینور ندارید ؟ جهت تفسیر صحیح میپرسم
0
1402/07/21
سوال کننده
نه فک نکنم چطور
0
1402/07/21
سوال کننده
فقط همسرم پلاکتش کمه
0
1402/07/21
پزشک اوما
چون تعداد گلبول های قرمز اندکی زیاد بود پرسیدم که میتواند بدلیل کم آبی هم باشد مشکلی نیست،، دلبندتان ناشتا بوده ؟
0
1402/07/21
سوال کننده
فقط بهش شیر دادم بنظرتون لازمه پیگیری
0
1402/07/22
پزشک اوما
عزیزم من مشکل جدی در آزمایشات ندیدم فقط سطح ترانسفرین آهن کم است که میتواند زمینه ساز کم خونی باشد مهم نظر متخصص اطفال است نظر ایشان را جویا شوید
0
1402/07/22
سوال کننده
گفتم بهشون گفتن نه خانم دکتر بنظرتون قندش بالا نیست
0
1402/07/22
سوال کننده
امروز پسر خالش یه آبنبات بهش داده اون میخوره اینم میگه باید بازش کنی واسم همش هم گریه میکنه بنظرتون بدم بهش
0
1402/07/22
پزشک اوما
خیر مامان جان کجای قند بالا است کاملا طبیعی است ، بدهید ولی زیاده روی نکنید که دندان ها خراب نشود
1
1402/07/22
سوال کننده
ممنونم دکتر جان ❤🌹
0
1402/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💓❤️💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




