سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل چند روزپیش دخترم سرما خورد با تب شدید یکی دو روزی میشه خداروشکر خوب شده ولی اصلا غذا نمیخوره از وقتی سرماخورده تا حالا جز شیر هیچی نمیخوره مگه به زور و گریه چند قاشق غذا بهش بدم.واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم میگم گرسنه بمونه شاید بخوره ولی نه لب نمیزنه سرشو برمیگردونه غذا رو میده بیرون.خواهش میکنم بگید چطور دوباره غذا بش بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



169
1402/07/14



