بااین رنج بتا همین امروز سونو بدین خیلی بهتره
خیالتون هم راحت میشه
سلام عزیزم نرماله سونو بده برای تایین ساک خیالت راحت بشه
یک هفته دیگه برو سونو گرافی
اره اوکی نرفتی برادیدن ساک
سلام به روی ماهتون مامان جان
روند افزایش بتا در ابتدا مقداری سریع بوده یک سونوگرافی جهت ارزیابی دقیق شرایط بارداری انجام دهید الان دیگر وقت انجام سونوگرافی است بیشتر به تاخیر نیندازید 💜
سلام نه اصلا سونو نرفتم
ممنون حتما شنبه میرم 🙏
خواهش میکنم گل من حتما انجام دهید
احتمال بارداری مولار دارم ؟
تا سونوگرافی انجام ندهید نمیتوان نظری داد جانم
سلام عزیزم شما رفتین سونو؟ دوقلو داشتین؟
منم مثل شما بتام رشدش سریع بوده
سلام
مبارکه 🌸
نه عزیزم یه قلو هست 😁
ای جانم خداحفظش کنه دختره؟
ممنونم
فعلا مشخص نیست ۱۱ هفته ام تازه پر شده