سلام میشه این آزمایش تفسیر کنید برام ،قندم نمیدونم چرا پایین نمیاد هفته اول ۹۵ بود الان شده ۱۰۲ چیکار کنم ؟
0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
محمد مهراد
کدو رنده کن تو ماست بخور
خودم نکردم البت ولی روزی ی متفورمین میخورم
خودم نکردم البت ولی روزی ی متفورمین میخورم
0
1402/07/13
محمد مهراد
شیرینی و بستنی و اینام باید حذف بشه دیگه و ماکارانی
0
1402/07/13
سوال کننده
خوردم فایده نداشت
0
1402/07/13
محمد مهراد
میوه در روز اندازه دو مشت بسته مجازی
0
1402/07/13
محمد مهراد
نون سنگگ یا بربرب
0
1402/07/13
محمد مهراد
خیار و کاهو زیاد بخوری
0
1402/07/13
محمد مهراد
برنجتو کم کنی شبا نخوری
0
1402/07/13
سوال کننده
من چای شیرین بیچارم کرده روزی س تا لیوان چای شیرین میخورم
0
1402/07/13
محمد مهراد
وا خب همون دیگ اصلا شکر نخور
1
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم زیر نظر دکتر غدد دارو مصرف کن
شیرینی صنعتی ممنوع
مصرف آرد و برنج و ماکارونی و سیب زمینی رو کم کن
نون جو و فرآورده های جو مثل بيسکوئيت رو جایگزین کن
شیرینی صنعتی ممنوع
مصرف آرد و برنج و ماکارونی و سیب زمینی رو کم کن
نون جو و فرآورده های جو مثل بيسکوئيت رو جایگزین کن
1
1402/07/13
محمد مهراد
با عسل و خرما بخور یکم شیرین شه
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
خدا قوت دلاور🤣🤣ترکوندی شما
0
1402/07/13
سوال کننده
بقیه آزمایش ها خوب بود ؟
0
1402/07/13
محمد مهراد
و در اخر اگ مث من نیاد پایین روزی یه متفورمین میده
0
1402/07/13
محمد مهراد
و من هر دو هفته ازمایش میدم
0
1402/07/13
سوال کننده
چند بود برا شما
0
1402/07/13
محمد مهراد
تیروییدتم ا نگار مشکل داش
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم خطرناکه قندت بالا باشه
وزن بچه زیاد میشه آب دور جنین زیاد میشه زایمان زودرس دور از جونت و خدای نکرده دیابتی که بعد از بارداری تا پایان عمر باهات میمونه
وزن بچه زیاد میشه آب دور جنین زیاد میشه زایمان زودرس دور از جونت و خدای نکرده دیابتی که بعد از بارداری تا پایان عمر باهات میمونه
1
1402/07/13
سوال کننده
دهنت سرویس 🤣🤣
0
1402/07/13
محمد مهراد
من اولا ۹۵ ۹۷
بعد رعایت نکردم چون ۱۰۰ و اینا
الانم هنوز جوابش نیمده دیروز داادم
صبح هام با دستگاه خونگی میگرفتم
بعد رعایت نکردم چون ۱۰۰ و اینا
الانم هنوز جوابش نیمده دیروز داادم
صبح هام با دستگاه خونگی میگرفتم
0
1402/07/13
محمد مهراد
وای فقد کاش بعد بارداری بره من امیدم فقدهمینه
چون واقعن ب شیرینی جات عشق می ورز
چون واقعن ب شیرینی جات عشق می ورز
0
1402/07/13
محمد مهراد
م
0
1402/07/13
سوال کننده
من دیگه از امروز باید سخت رعایت کنم .خودم همینجوریش هم مشکل زایمان زودرس دارم
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
الان فصل رطب هست بگیر فریز کن برای بعد هم داشته باشی
با چایی خیلی خوبه،آهنش هم بالاست
با چایی خیلی خوبه،آهنش هم بالاست
0
1402/07/13
سوال کننده
میگم جز قند بقیه چیزای داخل ازمایشم خوب بود؟؟؟
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
ایشالا جفتتون زایمان خوبی داشته باشید و بعدش با یه قند نرمال به جعبه نون خامه ای حمله کنید☺️
0
1402/07/13
سوال کننده
اخ گفتی من هر روز درگیر ی چیزم ،امروز هم انرمالی دارم استرس طول سرویکس باید داشته باشم
0
1402/07/13
سوال کننده
شما هم قند بارداری داشتی؟
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
Na بالاست نمیدونم چیه،یه سرچ گوگل کن عزیزم
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
ایشالا بعد آنومالی یه نفس راحت میکشی،روزهای نسبتا آروم من بعد از آنومالی شروع شد تا روز آزمایش قند😅
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
نه عزیزم چون رعایت کردم نگرفتم،نون و برنجم خیلی کمه و قند و شکر کلا نمیخورم
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
شیرین ترین تجربه سونو من آنومالی بود،قشنگ نی نی رو میبینی
همه اجزا رو نشونت میده
شرایطش بود فیلم بگیر خیلی جذابه😍😍😍😍بهت خوش بگذره❤️
همه اجزا رو نشونت میده
شرایطش بود فیلم بگیر خیلی جذابه😍😍😍😍بهت خوش بگذره❤️
1
1402/07/13
سوال کننده
چه قشنگ توصیف کردی
0
1402/07/13
samaneh s
کندر بنداز دهنت و بجو.
0
1402/07/13
samaneh s
انار هم خوبه
0
1402/07/13
سوال کننده
مرسی عشق
0
1402/07/13
مریم sh
کندر بیش فعالی میاره زیاد نخوری
0
1402/07/13
مریم sh
برنج قهوه ای بخور بجای برنج سفید
0
1402/07/13
مریم sh
بجای قند از توت خشک استفاده کن
0
1402/07/13
مریم sh
از نون لواش کمتر استفاده کن نون سنگک خوبه اندازه کف دست
0
1402/07/13
لی لی (مامان سلین) .
نه عامو بچه اش شر میشه😅بعدا سرویسش میکنه
0
1402/07/13
سوال کننده
🤣🤣
0
1402/07/13
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
تحت نظر متخصص تغذیه هستید ؟ چای شیرین با وجود سابقه قبلی قند بالا میخورید ؟!
تحت نظر متخصص تغذیه هستید ؟ چای شیرین با وجود سابقه قبلی قند بالا میخورید ؟!
0
1402/07/13
سوال کننده
اره فک کردم آخر شب کدو با ماست بخورم اوکی میشه ک دیدم نشد ،خیر زیر نظر دکتر تغذیه نیستن
0
1402/07/14
پزشک اوما
عزیزم قند خون در بارداری موردی نیست که بخواهید نسبت به آن سهل انگاری کنید خود ماست غنی از قند است، لطفا دیگر جدی بگیرید و. سهل انگاری نکنید تحت نظر متخصص تغذیه باشید رژیم غذایی تعیین گردد، و. به متخصص غدد مراجعه کنید در مرود روال درمانی تصمیم گیری شود
1
1402/07/14
سوال کننده
ممنون و مچکرم
0
1402/07/14
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



473

