سلام خانوم دکتر من مولتی ویتامین آپوویتال میدادم ب پسرم چند جا رفتم نداشت یکی دیگه تهیه کردم ،میخواستم بدونم مولتی ویتامین خوبیه ی ن؟, اگه نه چ مولتی ویتامین توصیه میکنید... ممنونم
0
1402/07/12
سوال کننده

اینو میدادم ک گیرم نیومد
0
1402/07/12
سوال کننده

حالا شوهرم اینو تهیه کرده ،ایا خوبه ؟میتونم ب نوزادم بدم
0
1402/07/12
سوال کننده
چند ساعتی و چند سی سی بدم ؟؟
0
1402/07/12
محدثه S.M
عزیزم مولتی روزی یه سی سی باید بدی
0
1402/07/12
محدثه S.M
بعد اینکه این مولتی ببین مناسب سنش هست؟
روش نوشته زیر یه سال یا نه؟؟
روش نوشته زیر یه سال یا نه؟؟
0
1402/07/12
محدثه S.M
مولتی بی بی جویس خوبه
پدیا بست خوبه
تروویتال خوبه
پدیا بست خوبه
تروویتال خوبه
0
1402/07/12
سوال کننده

اینو نوشته نمیدونم
0
1402/07/12
سوال کننده
ممنون
0
1402/07/12
Nazanin 🧚♀️
این شربته
0
1402/07/12
Nazanin 🧚♀️
روش نوشته که کودکان یکسال به بالا
0
1402/07/12
سوال کننده
☹️
0
1402/07/12
سوال کننده
ندادم هنوز
0
1402/07/12
. .
سلام عزیزم این شربت رو دکتر بهش داده بود؟
0
1402/07/12
. .
مصرف مداوم زینک خوب نیس عزیزم و بهتره حداقل یک که دوره مولتی زینکدار می دید یک دوره هم بدون زینک بدید، به جز این شربتها برای زیر یک سال نیستن و قطره مولتی ویتامین مناسبشه قطره آپوویتال هس اونم خوبه
1
1402/07/13
سوال کننده
آپوویتالو اره ،تموم شده بود شوهرم چند تا داروخونه رفته بود نداشتن گفته بود این خوبه شوهرمم اینو آورده بود ،😐
0
1402/07/13
سوال کننده
مولتی میم پرتقالی رو داروخونه داده بود
0
1402/07/13
. .
حالا ببین پزشک اوما چی میگه اگه مولتی میم باز نکردی بذار بمونه برای بعد یک سالش یه دوره قطره آپوویتال بده یه دوره شربت ، البته بازم ببین نظر پزشک چیه
0
1402/07/13
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
بیبی جویس خوبه
اینکه همسرتون گرفتن واسه بالا یکساله
اینکه همسرتون گرفتن واسه بالا یکساله
0
1402/07/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
شربت برای زیر یک سال مناسب نیست قطره مولتی ویتامین همچون پدیابست یا بیبی جویس تهیه کنید❤️
شربت برای زیر یک سال مناسب نیست قطره مولتی ویتامین همچون پدیابست یا بیبی جویس تهیه کنید❤️
0
1402/07/13
سوال کننده
اگه این مولتی آپوویتال تهیه کنم مشکلی نیس؟؟
0
1402/07/14
پزشک اوما
منظورتان قطره هست ؟
0
1402/07/14
سوال کننده
اینک دکتر نوشته شربته
0
1402/07/14
سوال کننده
همینو امروز تهیه کردم میتونم بهش بدم؟؟؟
0
1402/07/14
پزشک اوما
جواب دادم
0
1402/07/14
سوال کننده
این مولتی ویتامین اپوویتال دکتر نوشته پس چرا گفتن تا دوسال بدم ؟؟
0
1402/07/14
سوال کننده
الان من اینو تازه تهیه کردم ،بازشم کردم یعنی ندم ب کوچولوم؟
0
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم خب حرف من را قبول ندارید از پزشک دلبندتان بپرسید، از من پرسیدید من دوبار پاسخ دادم زیر یکسال شربت توصیه نمیشود ، حتی خود شرکت سازنده 4 سال به بالا را توصیه کرده ولی در عمل برای یکسال به بعد هم میدهیم ولی زیر یکسال چه بگویم، از پزشکی که تجویز کرده باید جویا شوید جانم چرا زیر یک سال داده اند
0
1402/07/15
سوال کننده
ببخشید دکتر جان سردر گمم ،غذرخواهی منو بپذیرید ک مجدد سوال پرسیدم
0
1402/07/15
پزشک اوما
فدای سرتون عزیزم ❤️درک میکنم
1
1402/07/15
سوال کننده
فدای شما😘
1
1402/07/15
سوال کننده
دکتر جان من قطره پدیابست تهیه کردم ،چه مقداری بهش بدم؟و اینکه این قطره رو تا کی بهش بدم ؟
0
1402/07/15
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💓
روزی یک سیسی تا یکسالگی بدهید بعد با شربت جایگزین کنید ❤️
روزی یک سیسی تا یکسالگی بدهید بعد با شربت جایگزین کنید ❤️
1
1402/07/15
سوال کننده
ممنون از شما
0
1402/07/16
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



382

