سلام خانم دکتر عزیز من داره نزدیک به سه ماه میشه پریود نشدم تو تاپیک قبلیم گفتین که ده روز قرص دوفاستون مصرف کنم امروز قرصو خریدم ببینید دوزش درسته چطور مصرف کنم؟
0
1402/07/12
سوال کننده

0
1402/07/12
سوال کننده
تو این تاپیک پرسیده بودم
0
1402/07/12
سوال کننده

0
1402/07/12
سوال کننده
عوارض خاصی نداره؟ چون بار اولمه دارم مصرف میکنم
0
1402/07/12
Malihe____ 💙💖
هر شب یه دونه مصرف کن
0
1402/07/12
شهرزاد 🍃
ممکنه ی خورده وزنت زیاد شه
احتمالا جوشم بزنی
منم مصرف میکنم دوفاستون
از روز ۱۴ پریود تا ۱۰ روز ؛ روزی یکی
از اولین روز قطع مصرف قرص بین ۳ تا ۱۰ روز بعدش باید پریود شی
حالا تا ۱۴ روزم مشکلی نیس
من روز ۱۲ پریود شدم
احتمالا جوشم بزنی
منم مصرف میکنم دوفاستون
از روز ۱۴ پریود تا ۱۰ روز ؛ روزی یکی
از اولین روز قطع مصرف قرص بین ۳ تا ۱۰ روز بعدش باید پریود شی
حالا تا ۱۴ روزم مشکلی نیس
من روز ۱۲ پریود شدم
0
1402/07/12
سوال کننده
برا من گفته بودن روزی دوتا مصرف کنم
0
1402/07/12
سوال کننده
گفتم شاید این دوزش زیاده فک کنم شاید بگن روزی یدونه
0
1402/07/12
سوال کننده
خدانکنه وزنم زیاد شه همینجوریشم دارم میترکم دیگه خداکنه پریود بشم
0
1402/07/12
شهرزاد 🍃
منم تپلم
اون ده روزی ک مصرف میکنم عین بادکنک میشم
قشنگ خودم حس میکنم ورم کردم
تازه روزی دوتام متفورمین میخورم ک نره بالا وزنم ولی میره😁
آها اینم بگم موهای زائدتم احتمالش هس ک زیاد شه
من ی سال لیزر رفتم
همش ب فنا رفته🤦♀️
اون ده روزی ک مصرف میکنم عین بادکنک میشم
قشنگ خودم حس میکنم ورم کردم
تازه روزی دوتام متفورمین میخورم ک نره بالا وزنم ولی میره😁
آها اینم بگم موهای زائدتم احتمالش هس ک زیاد شه
من ی سال لیزر رفتم
همش ب فنا رفته🤦♀️
0
1402/07/12
شهرزاد 🍃
درکل هورمونیه دیگه
بدنت ی خورده بالا پایین میشه ولی خو خوبیش اینه ک پریود میشی
بدنت ی خورده بالا پایین میشه ولی خو خوبیش اینه ک پریود میشی
0
1402/07/12
فاطمه طالبی
به من گفتن سه سال قبل از روز چهار دهم سیکل به مدت ده روز هر روز هم یکی استفاده کنم
ولی خب کنارش ورزش خیلی کمک میکنه حتی اگر اضافه وزن ندارین
ولی خب کنارش ورزش خیلی کمک میکنه حتی اگر اضافه وزن ندارین
1
1402/07/12
سوال کننده
یا خدا نمیدونم چه گناهی کردیم ما دخترا پریود بشیم یه جور دردسره پریود نشیم هزار دردسر، من همین الانم چون پریود نمیشم کلی شکمم ورم داره خیلی اذیتم
0
1402/07/12
سوال کننده
اضافه وزن که زیاد دارم گاها ورزش هم میکنم ولی تاثیر نمیکنه شایدم چون منظم ورزش نمیکنم اینطوریه
0
1402/07/12
سوال کننده
یه سوال دیگه هم دارم خانم دکتر این دوتا قرص که گفتین هر دو رو باهم شب مصرف کنم یا یکی شب یکی روز چون من صبح یدونه مصرف کردم
0
1402/07/12
سوال کننده
خانم دکتر جان ظهر که قرصو خوردم قسمت بالای سینه ی سمت چپم و دستم یهو درد گرفت میتونه از عوارض قرص باشه
0
1402/07/12
سوال کننده
الان بهترم ولی یه درد خفیف دارم قسمت سینه و کتفم
0
1402/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
بله صحیح است روزی دو عدد هر 12 ساعت یکی تا 5 روز بخورید کافی است ده روز لازم نیست، اگر درد پیشرونده بود و خدای نکرده با تنگی نفس همراه شد مصرف نکنید در غیر این صورت جای نگرانی نیست ❤️
بله صحیح است روزی دو عدد هر 12 ساعت یکی تا 5 روز بخورید کافی است ده روز لازم نیست، اگر درد پیشرونده بود و خدای نکرده با تنگی نفس همراه شد مصرف نکنید در غیر این صورت جای نگرانی نیست ❤️
0
1402/07/12
سوال کننده
تقریبا یه ربع نیم ساعت درد داشتم بعد خوب شدم پس ادامه بدم؟
0
1402/07/13
پزشک اوما
بله جانم
0
1402/07/14
سوال کننده
خانم دکتر جان بازم قرصو مصرف کردم یه ساعت بعد قرص سینم درد میگیره جوری که میزنه به شانه و کتفم دیگه نخوردم ترسیدم
0
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم دردی که شدت نگیرد جای نگرانی ندارد ولی خب اگر اذیت میشوید نخورید
0
1402/07/15
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر نتونستم ادامه بدم دیگه ترسیدم سینه ام بد درد میکنه وقتی قرصو میخورم دردش میزنه به کل دست چپم و کتفم
0
1402/07/15
سوال کننده
ولی نخورم دیگه چیکار کنم پریود نمیشم🥺این چه دردیه آخه
0
1402/07/15
پزشک اوما
متوجهم عزیزم احتمالا با. قطع خونریزی شروع میشود
0
1402/07/15
سوال کننده
انشاالله، آخه زیادم نخوردم فقط دوتا خوردم
0
1402/07/15
پزشک اوما
مشکلی نیست جانم اگر نشد راهکار دیگری را انتخاب میکنیم
1
1402/07/15
سوال کننده
بله خیلی ممنون خانم دکتر جان
0
1402/07/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



478

