سلام وقت بخیر من ۲هفته اس سزارین شدم و کلا لابیاهای بزرگی داشتم ولی الان کوچیک شدن،زایمان قبلی هم همینجور شد ،تقریبا ۱،۲ماه کوچیک شده بود ولی دوباره ب حالت قبل برگشت،علتش چیه ک بعد زایمان کوچیک میشه؟
چه مدت بعد زایمان میتونم لابیاپلاستی انجام بدم ؟
واینکه روش جراحی بهتره یا لیزر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



821
1402/07/12


