سلام دکتر جان من از ظهر شدیدا دچار حالت سفتی شکم شدم اصلا کم نشده فقط توی حالت درازکش بهترم
از یکی دوساعت پیش متوجه شدم که شدیدا نفخ دارم و دستشویی رفتم دفع روان داشتم صدای روده هام رو واضح از روی شکم میشنوم
قرص ایزوکسوپرین خوردم چون شدیدا فشار روی شکمم هست
شیاف پروژسترون استفاده میکنم
قرص دایمیتیکون و شربت لاکسی ژل خوردم
حرکات بچم خوب و درواقع زیاد هست
ممکنه راهنماییم کنید برای بهتر شدن چکار کنم
نگرانم خیلی
پرسش (1402/07/11):
نفخ شدید و اسهال در هفته ۲۹
326
19
1402/07/11
سوال کننده
0
1402/07/11
سوال کننده
خانمها اگر کسی تجربه مشابه داره لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
0
1402/07/11
هارلی 🎈
عزیزم فقط میدونم شربت لاکسی ژل شکمو روان میکنه .
اگر سردیجات خوردی یکم ابجوش نبات و زنجبیل بخور تا بقیه بیان راهنماییت کنن.
اگر سردیجات خوردی یکم ابجوش نبات و زنجبیل بخور تا بقیه بیان راهنماییت کنن.
0
1402/07/11
سوال کننده
ممنون گلم
شربت رو از این جهت خوردم که بتونم دستشویی برم. دیگه نمیخورم ازش
چای زنجبیل و نبات هم خوردم
شربت رو از این جهت خوردم که بتونم دستشویی برم. دیگه نمیخورم ازش
چای زنجبیل و نبات هم خوردم
0
1402/07/11
مهربان ف
سلام گلم اگر بتونی بری بیمارستان یه چکاپ بشی خوبه.خیالت راحت میشه
1
1402/07/11
سوال کننده
عزیزم خیلی بهتر از قبلم
دفع داشتم بهتر شدم ولی کاملا برطرف نشده
اگر تا فردا ادامه دار بود حتما میرم
دفع داشتم بهتر شدم ولی کاملا برطرف نشده
اگر تا فردا ادامه دار بود حتما میرم
0
1402/07/12
soheila (مامانِ سپنتا)
بخاطر شربت لاکسی ژل هست
1
1402/07/12
سوال کننده
نه گلم علائم رو قبلش داشتم وقتی شربت رو خوردم
0
1402/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سفتی مداوم است؟ الان حالتان چطور است ؟
سفتی مداوم است؟ الان حالتان چطور است ؟
0
1402/07/12
سوال کننده
سلام دکتر جان الان احساس سفتی نسبت به دیروز کمتر هست ولی همچنان احساس میشه
0
1402/07/12
سوال کننده
حالم بهتر هست ولی استرس و اضطراب زیادی دارم
0
1402/07/12
پزشک اوما
نترسید جانم ، حس سفتی مداوم است؟ اسهال ندارید ؟
0
1402/07/12
سوال کننده
حس سفتی رو دارم
دیروز تا پهلوهام هم سفت میشد و واقعا ایستادن و نشستن سخت بود امروز کمی بهترم
اسهال هم فعلا دستشویی نرفتم از دیشب
ولی کمی صدای نفخ روده رو متوجه میشم از روی شکم
دیروز تا پهلوهام هم سفت میشد و واقعا ایستادن و نشستن سخت بود امروز کمی بهترم
اسهال هم فعلا دستشویی نرفتم از دیشب
ولی کمی صدای نفخ روده رو متوجه میشم از روی شکم
0
1402/07/12
سوال کننده
بله حس سفتی مداوم هست ولی کمی کمتر از دیروز
0
1402/07/12
پزشک اوما
عزیزم میتواند بدلیل نفخ باشد ، خصوصا که کمتر شده، شربت لاکسی ژل را ادامه دهید و اگر تا عصر بهتر نشد حتما جهت چک از نظر انقباضات مراجعه کنید
1
1402/07/12
سوال کننده
ممنون دکتر چشم پیگیری میکنم
0
1402/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و منتظر اخبارتان هستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




