سلام دوستان عزیز و دکتر محترم اوما
دخترم از دیشب گلو درد و اطسه و ابریش بینی شدید داره
کوریزان و سیتریزین دادم بهش همین کافیه یا ازیترومایسین هم بدم
چی خوبه کلا بهش بدم
خیلی داره اذیت میشه تا فردا ببرمش دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



279
1402/07/11



