سلام
پسر منم رفلاکس پنهان داره ، لبنیات و گوشت گاو و گوساله تا دو هفته ، شیرینی تر و خشک ، انواع مغزها و آجیل، سس ها ، فست فود ها و غذای بیرون تا ۵ هفته برام ممنوع شده. من صبحانه ها کره گیاهی با عسل یا مربا میخوردم.گوشت گوسفند و مرغ و بوقلمون استفاده میکردم .یه سری از خوراکی هارم خودم محدود استفاده میکردم اینطوری نبود اصلا نخورم ، مثل خرما و تخم مرغ ،گردو ،گوجه ،رب گوجه صنعتی، آبمیوه های تجاری و اینا
شکر خدا الانم خیلی بهتره .یه نکته که دکترم گفت این بود تایم شیردهی داشته باشم.زودتر از ۱ ساعت و دیرتر از ۳/۵ ساعت به بچه شیر ندم . اونم توی زمان ۲۰ دقیقه ،ممکن بود ۲۰ دقیقه کانل شیر بخوره ممکنم بود ۵ دقیقه بیشتر نخوره ، تا یک ساعت بعد خبری از شیر نبود.پستونکم دادم خیلی تاثیر داشت
👆👆این دوتا عکسم یه خانمی که بچش رفلاکس داشت و دکتر طب سنتی رفته بود برام فرستاد
این عکسم دکتر قبلیم برای کولیک داد ممکنه به دردت بخوره ، گفت دسته اول رو اصلا تا سه ماهگی نخور ، دسته ی دوم هم اول امتحان کن ببین بچه اذیت میشه یا نه بعد استفاده کن👇👇👇
خیلی خیلی ممنونم ازت عزیزدلم❤🥰😍
ان شااالله به هرچی میخوای برسی خیلی خوب بود مطالبت❤ میگما سیب زمینی ابپز هم میشه خورد؟ پسر من کولیکش خوب شده اما تازگیا رفلاکس پنهان داره🥲
من بخاطر حساسیت گاوی رعایت میکنم
صبح ها مربا و عسل میخوردم، مدتیه پنیر گوسفندی و گردو میخورم