خانمدکتر عزیز سلام
من یکماهه که سقط کردم و همچنان گاهی لکهبینی دارم و درد در رحم و تخمدان.
دیروز به دستور دکترم، سونوی سه و چهاربعدی از رحم انجام دادم و دکتر گفت باید هیسترو انجام بدم.
الان سوالم اینه که بهجز بقایا، آیا مورد اضافهای هم توی سونو دیده شده؟ آخه بقایام کمه، واقعا نیازه براش هیسترو انجام بدم؟؟
و اینکه دکتری که سونو رو انجام داد میگفت سمت چپ چسبندگی داره، یه همچین چیزی...در کل ممنون میشم سونو رو برام تفسیر کنین و بفرمایین مشکل اصلی بهجز بقایا چی هست؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307
1402/07/11




