خانم دکتر دوستان عزیز که تجربه دارید.بچم ۵ ماه و ۷ هفت روزشه.دوسه روزه فرنی شروع کردم.با توجه به اینکه خگحریره بادام برای رفلاکس خوب نیست.هفته دوم میتونم به فرنیش پوره سیب یا هویج یا گلابی اضافه کنم یا اینکه بهش سوپ شروع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



285
1402/07/11




