سلام هفته ۱۸ هستم از دیشب احساس کردم حرکت های بچم کم شده صب رفتم بهداشت گفت صدای قلب رو نمیشنوه حالا بعداز ظهر قراره برم سنو بدم کسی بوده مثل من باشه شرایطش خیلی نگرانم توروخدا اگه کسی بوده جواب بده
2
1402/07/10
مریم ...
سلام عزیزم نگران نباش
من چن روز پیش از دکترم پرسیدم ک از چن هفته برم بهداشت برا صداشو گوش بدم
گف ۲۰ ب بالا
چون دستگاهشون ضعیفه یا شنیده نمیشه یا خیلی ضعیفه
و باعث نگرانیت میشه
انشالله ک خیره نگران نباش
من چن روز پیش از دکترم پرسیدم ک از چن هفته برم بهداشت برا صداشو گوش بدم
گف ۲۰ ب بالا
چون دستگاهشون ضعیفه یا شنیده نمیشه یا خیلی ضعیفه
و باعث نگرانیت میشه
انشالله ک خیره نگران نباش
0
1402/07/10
سوال کننده
اخه تقریبا دو سه هفته پیش رفتم همینجا همون اول سریع شنید امروز هرکاری کرد نتونست بشنوه
1
1402/07/10
hadise a
سلام این سونو کیت ها ضعیفن خوب توجه نکرده برو سونو انشالله صداش میشنوی
3
1402/07/10
مهشید .
دستگاه بهداشت ۲۰ یا ۲۲ هفته به بالا رو تشخیص میده
0
1402/07/10
مهشید .
خب جاش اونبار خوب بوده.دکتر خود من طول میکشید تا جاشو میدا کنه دستگاهشم خوب بود
0
1402/07/10
سوال کننده
تورو خدا برام دعا کنید خیلی استرس دارم تا بعداز ظهر میمیرم دیگه
1
1402/07/10
Azi 💖 ...
اگ حرکتهاشو متوجه میشی ک عالیه
همین الان یه خوراکی یا آب یخ یا بستنی یا هرچیزی ک دوس داری بخور
نیم ساعت ب پهلوی چپ دراز بکش و منتظر حرکتش باش
اگ متوجه شدی ک اصلا دیگه سونو هم نرو
همین الان یه خوراکی یا آب یخ یا بستنی یا هرچیزی ک دوس داری بخور
نیم ساعت ب پهلوی چپ دراز بکش و منتظر حرکتش باش
اگ متوجه شدی ک اصلا دیگه سونو هم نرو
0
1402/07/10
Parisa. h
عه بارداریییی
0
1402/07/10
Parisa. h
مبارکه دختر😍😍😍😍
1
1402/07/10
Azi 💖 ...
کم شدن حرکت تو این هفته زیاد مهم نیستا
از هفته ۲۸ ب بعد باید حساس باشی
از هفته ۲۸ ب بعد باید حساس باشی
0
1402/07/10
Azi 💖 ...
اره عزیزم
خیلی ممنونم😍💋
خیلی ممنونم😍💋
1
1402/07/10
Parisa. h
ارکیده نگران نباش بهداشت چیش درست بود ک این دومیش باشه
1
1402/07/10
nafas gare
ارکیده سونو نیاز نیست
پاشو برو بیمارستان بگو صداشو برات بزارن با دستگاه
پاشو برو بیمارستان بگو صداشو برات بزارن با دستگاه
0
1402/07/10
سوال کننده
همون چون حرکت هاش رو متوجه نمیشدم رفتم بهداشت
خرما خوردم شیرینی خوردم ولی اصلا متوجه نمیشم
خرما خوردم شیرینی خوردم ولی اصلا متوجه نمیشم
0
1402/07/10
سوال کننده
زیاد نبود حرکتاش ولی کم و بیش خس میکردم برام دعا کنید من یه بارم یه تجربه تلخ داشتم خیلی نگرانم
0
1402/07/10
سوال کننده
اخه سنو تند تند نمیشه رفت بهداشت نزدیکمونه ولی نمیدونم چرا دفعه پیش راحت شنید ایندفعه یه ربع اینا تلاش کرد نتونست بشنوه
0
1402/07/10
سوال کننده
اخه پس فردا وقت آنومالی داشتم میگم یه دفعه برم انجام بدم
2
1402/07/10
nafas gare
این چ حرفیه
الان باید نگران باشی
پاشو برو لیبر بیپارستان بگو صدای قلبشو نشنید بهداشت میخوام بشنوم
برات میزارن بشنوی اونموقع هر وقت خواستی برو واسه انومالی
الان باید نگران باشی
پاشو برو لیبر بیپارستان بگو صدای قلبشو نشنید بهداشت میخوام بشنوم
برات میزارن بشنوی اونموقع هر وقت خواستی برو واسه انومالی
0
1402/07/10
فاطمه بانو
ارکیده زنده ای؟😐قبلا اوایل حاملگی میومدی تاپیک😐
0
1402/07/10
فاطمه بانو
👏
0
1402/07/10
فاطمه بانو
استرستو میفهمم ولی ب بهداشت اعتماد نکن دستگاشون صعیفه
کاش میرفتی پیش دگترت
خودش سونو میکرد یا صداشو میزاشت
کاش میرفتی پیش دگترت
خودش سونو میکرد یا صداشو میزاشت
0
1402/07/10
فاطمه بانو
من یباررفتم بهداشت😐بچه داشت تکون میخورد😐صدای قلبشو پیدا نکرد😐
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اگ تکون نمیخورد رسما سکته رو میزدم
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اعلانو روشن میزارم خبر بده بهمون
0
1402/07/10
فاطمه دواتخواه
عزیزم گاهی وقتا موقعیت جنین طوری هست که سخت میتونن بشنون یا هم خیلی حرکت میکنه نمیتونن جای درستش رو تشخیص بدن. ان شاالله که خیره
1
1402/07/10
سوال کننده
دارم میرم اورژانس برام دعا کنید
0
1402/07/10
الناز 💐💐
عزیزم اولا که هفته ات کمه حرکتا فعلا زوده از28هفته مهمه بعد اینکه دستگاه بهداشت ضعیفه
یه چیز شیرین میخوردی احتمالش بود که بشنوی ولی درکل جای نگرانی نیس به دلت بد راه نده
یه چیز شیرین میخوردی احتمالش بود که بشنوی ولی درکل جای نگرانی نیس به دلت بد راه نده
0
1402/07/10
سوال کننده
اره اخه دیگه هیچکس تو تاپیک نبود
1
1402/07/10
سوال کننده
میرم اورژانس خیلی استرس دارم
0
1402/07/10
سوال کننده
اخه من تکوناشم حس نمیکنم
1
1402/07/10
سوال کننده
منم همین حالم
1
1402/07/10
سوال کننده
حتما خبر میدم
0
1402/07/10
سوال کننده
ان شالله همینطور باشه برام دعا کنید
0
1402/07/10
فاطمه بانو
وای ما یکسره هستیم ک
0
1402/07/10
فاطمه بانو
حتما خبر بده
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اومدی بیا تاپیک دی بهمن اسفند۱۴۰۳
0
1402/07/10
Fatemeh Az
من تو 32 هفته رفتم بهداشت بزدر پیداش کرد، تازه بچه هم تکون میخورد، درکل دستگاهاشون فقط استرس زاست😑
24
1402/07/10
سوال کننده
رفتم اورژانس بیمارستان خداروشکررررر شنیدن صدای قلبش رو
1
1402/07/10
مریم ...
خداروشکر عزیزم
2
1402/07/10
مریم 💛
خداروشکر عزیزم
0
1402/07/10
مریم 💛
بهداشت کلا نرو به نظرم برا شنیدن صدای قلب
0
1402/07/10
سوال کننده
ممنونم از همتون
0
1402/07/10
سوال کننده
بعداز ظهر وقت سنو آنومالی دارم
0
1402/07/10
سوال کننده

0
1402/07/10
سوال کننده
من اینجا بودم که دیگه نیستین
0
1402/07/10
سوال کننده
ممنونم از اینکه بهم دلگرمی دادین داشتم سکته میکردم
0
1402/07/10
سوال کننده
ممنونم ازتون
2
1402/07/10
سوال کننده
نزدیک بود چون دفعه قبلم رفتم راحت شنیده شد گفتم اینبارم برم ولی دیگه نمیرم مردم و زنده شدم تا برم بیمارستان
0
1402/07/10
فریده موسوی
عزیزم دستگاهای بهداشت ضعیفن صدا معلوم نمیشه باشون
0
1402/07/10
اسما _
سلام منم رفتم بهداشت صدا قلب بچه نشنید نزدیک بود سکته کنم
0
1402/07/10
اسما _
16هفته حرکات بچه به صورت نبض احساس میکردم الان نه
0
1402/07/10
اسما _
دیگه گفت دستگاه منا خرابه این حرفا ،نوبت برای انرومالی گرفتم ،پنج شنبه از این اتفاقا زیاد پیش میاد برا همین میگن هفته پایین نریذ بهداشت
0
1402/07/10
فاطمه بانو
😐بابا یکسره داریم چت میکنیم ک
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اعلانتو خاموش روشن کن
دوباره بیا
دوباره بیا
0
1402/07/10
آتنا صالحی
والا من ۲۶ هفته بودم بیمارستان نمیتونستن صدای قلب طاهارو با این گوشیا بشنون فقط سونو میشدم.
0
1402/07/10
آتنا صالحی
بعدشم من ۱۸ هفته کلا فقط گاهی اوقات حرکاتشو میفهمیدم
0
1402/07/10
سوال کننده
اره به خدا منم همین حال بودم
0
1402/07/10
سوال کننده
منم دیگه حس نمیکنم ولی صدا قلبش رو شنیدم خیالم راحت شد حالا نشستم سنو تا نوبتم بشه
0
1402/07/10
سوال کننده

0
1402/07/10
سوال کننده
من اخرین پیامی که دیدم این بود انفاقا گفتم چرا دیگه پیام نیست
0
1402/07/10
سوال کننده
خاموش و روشن کردم هیچی نمیاد
1
1402/07/10
سوال کننده
منم گاهی میفهمم فعلا که دوروزه خبری نیست ان شاالله انومالی هم خوب باشه خیالم راحت بشه
1
1402/07/10
اسما _
ببین اون بهداشت ک رفتی حتما صدا قلب خودت بوده
0
1402/07/10
اسما _
چون منم اول دستگاه گذاشت صدا قلب میومد منتها متل جنین خیلی سریعه برا مادر نه. بعد دکتر اونجا بود گفت این صدا قلب مادر هست نه جنین
0
1402/07/10
اسما _
برا شما هم شک نکن صدا قلب خودت بوده ،الان هم هبچ استرس نداشته باش والا ما هم دیگه حرکت حس نکردیم
0
1402/07/10
🌻𝔽𝕒𝕥𝕖𝕞𝕖𝕙🌻 ab
هستیم اینجا خو
1
1402/07/10
سوال کننده
کلا هیچ صدایی نشنید ولی بیمارستان رفتم خداروشکر شنید
0
1402/07/10
اسما _
خدارو شکر دیگه بهداشت نرو
0
1402/07/10
اسما _
مگه هفتت خیلی بالا بلشه
0
1402/07/10
🤍ننه آرتمیس 🤍
تو ۱۸ هفته حرکات بچه رو میفهمی؟؟ خیلی زوده
0
1402/07/10
بهار راد
خداروشکر الهی که ب سلامتی بغلش کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2489

