
اینم سونو
انشالله ب سلامتی بغلش کنی
خوبی برو قر بده😅😅😅مبارکت باشه❤️
سلام به روی ماهتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
مبارکتان باشد عزیزم خوشبختانه ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند ، تنها نکته حائز اهمیت اندکی کم بودن سطح mom مارکر بتا است که باید پزشکتان مشورت کنید تا در صورت صلاحدید برای شما غربالگری مرحله دوم به شیوه سکوئنشنوال را درخواست کنند. ولی مجموعا مساله مهمی از دید من نیست. همچنین سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی در هفته 18 انجام شود.
به علاوه مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین را انجام دهید 💞💞
مارکر بتا چیه خانم دکتر مربوط به چیه
یک مارکر بیوشیمیایی است که در غربالگری مبنای تصمیم گیری مراحل بعدی است