سلام خانم دکتر
من تخمدانمو بخاطر مصرف اشتباه لتروزول از دست دادم
با یک سال و نیم اقدام به بارداری نتیجه نگرفتم میخوام دوباره مصرف کنم ولی میترسم بخاطر همین دکتر نصف قرص رو تجویز کرد .(شبی یک دوم تا ۵شب)
بنظر شما با این دستور مصرف نتیجه میگیرم؟
پرسش (1402/07/09):
مصرف یک دوم قرص لتروزول
502
34
1402/07/09
سوال کننده
1
1402/07/09
مریم مامان زهرا ...
سلام دوست عزیز انشاالله به زودی طعم شیرین مادر شدن رو بچشی
ببخشید برام سوال شد چطور اشتباه مصرف کردین لتروزل رو؟
ببخشید برام سوال شد چطور اشتباه مصرف کردین لتروزل رو؟
0
1402/07/09
سوال کننده
شبی یکی باید میخوردم تا ۵ شب ولی من تا ۱۰ شب خوردم داروخونه یه ورق کامل داده بود نباید همشو میخوردم
0
1402/07/09
سلین حسینی
چرا عزیزم همشو باید بخوری ولی شبی ۲تا
معمولا از روز ۳تا ۷
معمولا از روز ۳تا ۷
0
1402/07/09
سوال کننده
اخه دکترم گفت از دوز پایین شروع کنیم بهتره چون یه تخمدان دارم
0
1402/07/09
سلین حسینی
نه دفعه قبل رو گفتم که اشتباه نخوردی
الان که حتما مصرفش رو نسبت به شرایط شما تغییر داده
الان که حتما مصرفش رو نسبت به شرایط شما تغییر داده
0
1402/07/09
سوال کننده
چرا دیگه از روز سوم پریودی شبی یکی خوردم تا ده شب یعنی تا ۱۳ پریودی خوردم
0
1402/07/09
عاطی ...
داروخانه موظف بود واستون بنویسه روی قرص.
0
1402/07/09
سوال کننده
نوشته بود شبی یه عدد ولی ده تا دونه داده بود .یا باید ۵ تا میداد یا مینوشت تا ۵ شب
0
1402/07/09
عاطی ...
آره دقیقا
0
1402/07/09
عاطی ...
تو نسخه دکترت همین و نوشته بود که شبی یه عدد
0
1402/07/09
عاطی ...
معمولا شبی دو تا میدن تا پنج شب که ده تا مصرف بشه
0
1402/07/09
عاطی ...
ولی طبق نظر دکترت عمل کن
0
1402/07/09
عاطی ...
حالا انشالله دکتر اوما هم میاد بهتون میگه
0
1402/07/09
عاطی ...
انشالله زودتر نتیجه بگیری عزیزم
0
1402/07/09
سوال کننده
آره...باردارم شدم ولی متاسفانه تو۵ ماهگی سقط شد
خدا ازشون نگذره انقدر استرس تخمدانمو کشیدم جنینم تو شکمم مرد
خدا ازشون نگذره انقدر استرس تخمدانمو کشیدم جنینم تو شکمم مرد
0
1402/07/09
سوال کننده
ممنونم عزیز
0
1402/07/09
محب الحسین(ع) 💚
هیچ آمپولی چیزی هم ننوشته بود؟
0
1402/07/09
سوال کننده
اصلا به امپول نرسید من ۱۴ پریودی رفتم سونو دوتا کیست ۶ سانتی داشتم همون کیست ها باعث شد تخمدانم پیچ بخوره
0
1402/07/09
محب الحسین(ع) 💚
منم این ماه اتفاقی رفتم سونو کیست شده بود فولیکولم هییییچ داروی محرکی نخورده بودم
0
1402/07/09
محب الحسین(ع) 💚
خدا رحم کرد میخواستم سیکل بعدیم لتروزول بخورم
1
1402/07/09
محب الحسین(ع) 💚
چه سخت☹️ان شاءالله به زودی مامان بشی💖
0
1402/07/09
سوال کننده
منم همیشه تو سونو هام کیست ساده دارم ولی کوچیکن
0
1402/07/09
سوال کننده
انشالله همه اقدامی ها دامنشون سبز بشه
0
1402/07/09
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله💖💖
0
1402/07/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
باید پاسخ بدن را دید نگران نباشید شروع کنید و 3 روز بعد اتمام دوره درمان سونوگرافی بدهید 💜
باید پاسخ بدن را دید نگران نباشید شروع کنید و 3 روز بعد اتمام دوره درمان سونوگرافی بدهید 💜
0
1402/07/10
سوال کننده
خانم دکتر.دکترم از سوم پریودی نوشته بخورم .۱۲ پریودی هم سونو نوشته برام
اگه سه روز بعد اتمام قرص برم میشه ۱۰ پریودی
اگه سه روز بعد اتمام قرص برم میشه ۱۰ پریودی
0
1402/07/10
پزشک اوما
من موافق 3 روز بعد اتمام هستم خصوصا باتوجه به سوابق شما که اگر نیاز بود زودتر آمپول آزادسازی داده شود
1
1402/07/10
سوال کننده
چشم ...ممنونم خانم دکتر ❤
1
1402/07/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم و خواهش میکنم 🪻❤️🪻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




