گریە هام رو کردم هنوز بە شوهرم نگفتم منفی شدە پس راحت باشین
کار خدا نشد نداره
انشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد
مرسی عزیزم خدا نی نی نیتون رو حفظ کنه
فکر کنم زود رفتی اینجوری که اینجا من دیدم روز ۱۴ یا ۱۷ میرن دقیق نمیدونم
ایشالا مثبت میشه عزیزم❤️من برات دعا میکنم❤️
روز ۱۶-۱۷ برو یه از دیگه بده انشالله که مثبت میشه
باشه پس چهارشنبه روز ۱۶ یسری میرم داروها رو قطع نمیکنم تا اونروز هر چند هیچ احساسی ندارم
انشالله مثبت میشه خنده به لبهات میاد
اگر جنین ۵روزه انتقال دادی جواب ازمایشت درسته
ولی اگر ۳روزه بوده تکرار کن
حتما داروها رو ادامه بده ، نا امید نشو ،انشاا.. که مثبت میشه
دوست من دوز ۱۶ رفت
الانم سونو قلب رفت ۳ قلو داره
دوست من جنین ۴ روزه انتقال داده بود
امیدت ب خدا باشه فقط انرژی مثبت نمیشه نشد نیست اینا رو بریز دور