سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
من امروز ۳۷ هفته و یک روزم
گرفتگی رحم داشتم ی مقدار
رفتم بیمارستان ان اس تی دادم و معاینه شدم
گفتن دهانه رحمم دو فینگر و نیم بازه و نرمی ۴۰ درصد
انقباض داشتم و گفتن سر جنین تو لگن هست و شناور نیست،گفتن که بستری بشم اما من با رضایت خودم ترخیص شدم چون ضربان قلب مشکلی نداشت خداروشکر
میخواستم ان اس تی رو شما ببینید و نظرتونو بگید،انقباضام در چ حده و ....
ممنونم
پرسش (1402/07/09):
ان اس تی و انقباض
3275
55
1402/07/09
سوال کننده
0
1402/07/09
سوال کننده

0
1402/07/09
سوال کننده

0
1402/07/09
سوال کننده

0
1402/07/09
حسنا ❤️
عزیزم درد هم داشتی؟متوجه میشدی انقباضه؟
0
1402/07/09
حسنا ❤️
من امروز خیلی حس میکنم نی نی خودشو سفت میکنه
میگم نکنه انقباضه
میگم نکنه انقباضه
0
1402/07/09
مهتاب ک
گلم خط پایین انقباض هاته...انقباض داری اما فاصله اش زیاده...هواست باشه وقتی بینشون شد پنج دیقه حتما بری بیمارستان...
1
1402/07/09
سوال کننده
من گرفتگی دارم و خب درد دارم همون تایم
اما تشخیص فرق انقباض با سفت شدنهای جنین خیلی سخته
اما تشخیص فرق انقباض با سفت شدنهای جنین خیلی سخته
0
1402/07/09
سوال کننده
عزیزم منم هفته ی شما همین مشول رو داشتم،ان اس تی هم دادم مشکلی نبود
انشاالله برای شما هم همینه
ولی ان اس تی بدی بهتره
انشاالله برای شما هم همینه
ولی ان اس تی بدی بهتره
0
1402/07/09
سوال کننده
مرسی جانم
شما میتونی متوجه بشی فاصله انقباض ها چقدره؟
شما میتونی متوجه بشی فاصله انقباض ها چقدره؟
0
1402/07/09
حسنا ❤️
حدود هفته ۲۹دادم و انقباض نداشتم
مرسی از راهنمایی ت مهربون
مرسی از راهنمایی ت مهربون
0
1402/07/09
Hanie ...
سلام عزیزم ایشالا بسلامتی زایمان کنی و نی نی رو بغل بگیری ❤️
فرق انقباض با سفت شدن بچه چیه شما میدونی؟
من گاهی روزا تا چندین بار میشه ک شکمم سفت میشه
نمیدونم انقباض یا بچه ؟
فرق انقباض با سفت شدن بچه چیه شما میدونی؟
من گاهی روزا تا چندین بار میشه ک شکمم سفت میشه
نمیدونم انقباض یا بچه ؟
0
1402/07/09
مهتاب ک
آره گلم اینا فاصله اش زیاده فکر کنم نیم ساعت چهل دیقه هست...ولی باز قشنگ دقت کن یهو میبینی سریع نزدیک میشه
0
1402/07/09
مهتاب ک
عزیزم وقتی سفت شد با یه شال گرم شکمتو بپیچ بچه قولنج میکنه که سفت میشه انقبلض سفت اونجوری نمیشه بیشتر یه حس درد پریودیه تقریبا
0
1402/07/09
سوال کننده
خب پس نگران نباش
0
1402/07/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 💜
عزیزم در شرف زایمان هستید ، پیاده روی کنید، دوش آب گرم بگیرید ، با همسرتان نزدیکی کنید و با تحریک کلیتوریس ارگاسم شوید ، سینه هارا تحریک کنید. برقصید تا این روند تسریع گردد و. خیلی خیلی مراقب حرکات دلبندتان باشید 💜
زنده باشید 💜
عزیزم در شرف زایمان هستید ، پیاده روی کنید، دوش آب گرم بگیرید ، با همسرتان نزدیکی کنید و با تحریک کلیتوریس ارگاسم شوید ، سینه هارا تحریک کنید. برقصید تا این روند تسریع گردد و. خیلی خیلی مراقب حرکات دلبندتان باشید 💜
0
1402/07/09
سوال کننده
مرسی جانم.اتفاقا الان پرسیدم از دکتر
گفت توی انقباض،زیر دل هم درد میگیره
گفت توی انقباض،زیر دل هم درد میگیره
0
1402/07/09
سوال کننده
مرسی دکتر عزیزم
من ترشحات خونی داشتم
اومدم و قرار شد یکبار دیگه ان اس تی بدم
اما مسئله ای ک هست
از نظر شما نیازه ک امپول ریه بزنم؟چون من اینجا گفتم،میگن بچه رسیده
من ترشحات خونی داشتم
اومدم و قرار شد یکبار دیگه ان اس تی بدم
اما مسئله ای ک هست
از نظر شما نیازه ک امپول ریه بزنم؟چون من اینجا گفتم،میگن بچه رسیده
0
1402/07/10
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، اگر 37 هفته و . 6 روز هستید هیچ نیاری به تزریق بتامتازون نیست
0
1402/07/10
سوال کننده
دکتر جان ۳۷ هفته ویک روزم
نیازه؟
نیازه؟
0
1402/07/10
delaram_kosar .
من چرا انقباضو یاد نمیگیرم 😐
0
1402/07/10
delaram_kosar .
موندم موقع زایمانم باشه نمیفهمم اصلا😂
0
1402/07/10
پزشک اوما
عزیزم الان شرایطتان در چه وضعیتی است
0
1402/07/10
سوال کننده
انقباض با درد زیر شکم همراهه
0
1402/07/10
سوال کننده
دکتر جان من دو روز خیلی کار کردم
دیشب هم بعد از معاینه ترشحات خونی داشتم کمی
نمیدونستم طبیعیه
رفتم بیمارستان
معاینه کردن گفتن ۳ سانتم و نوار گرفتن گفتن ضربانش خوبه و انقباض دارم اما کمتر از ظهره
مرخص شدم
امروز خیلی نرمالم و در حد طبیعیه انقباضاتم و مثل دیشب زیاد نیست
دیشب هم بعد از معاینه ترشحات خونی داشتم کمی
نمیدونستم طبیعیه
رفتم بیمارستان
معاینه کردن گفتن ۳ سانتم و نوار گرفتن گفتن ضربانش خوبه و انقباض دارم اما کمتر از ظهره
مرخص شدم
امروز خیلی نرمالم و در حد طبیعیه انقباضاتم و مثل دیشب زیاد نیست
0
1402/07/10
سوال کننده
دکتر جان حرکات هم اینجوریه که
چیز شیرین میخورم
تو نیم ساعت ۳ ۴ تا حرکت داره یا
بعدم تک و توک دو س تا دونه،،،تا نیم ساعت
بعد انگار دیگ خوابه تا چیز شیرین بعدی ک بخورم
گاهی هم این بین ی حرکت میکنه
طبیعیه؟
چیز شیرین میخورم
تو نیم ساعت ۳ ۴ تا حرکت داره یا
بعدم تک و توک دو س تا دونه،،،تا نیم ساعت
بعد انگار دیگ خوابه تا چیز شیرین بعدی ک بخورم
گاهی هم این بین ی حرکت میکنه
طبیعیه؟
0
1402/07/10
سوال کننده
دکتر جان یکم ترشح هم ک قاطیش خون هست دارم
0
1402/07/10
nafas gare
انا ترشح خونی بعد معاینه طبیعیه
ولی اگه لکه بینی داشتی باید مراجعه کنی بیمارستان
منم همین بودم
بعدش دیگه کلا قطع شد ترشح خونیم و عادی شد
ولی اگه لکه بینی داشتی باید مراجعه کنی بیمارستان
منم همین بودم
بعدش دیگه کلا قطع شد ترشح خونیم و عادی شد
0
1402/07/10
nafas gare

اینجوری بودم بخاطر معاینه تحریکی بود ک انجام داد دکتر وگرن معاینه های ساده بعدش اصلا ترشح خونی نداشتم
0
1402/07/10
nafas gare
با عرض پوزش بخاطر عکس💐
0
1402/07/10
پزشک اوما
عزیزم بنابراین امشب بتامتازون را تزریق کنید چون باتوجه به دهانه رحم در هر حال زایمان به زودی صورت میگیرد
0
1402/07/10
سوال کننده
لکه بینی ندارم اصلا
ترشحام کشداره
بینش خ ن هم هست
ترشحام کشداره
بینش خ ن هم هست
0
1402/07/10
سوال کننده
اهان دقیقا اینجوری
0
1402/07/10
سوال کننده
دکتر جان
من بیمارستان ک رفتم
خصوصی بود ولی باز هم میگفتن نیاز نیست تزریق کنی
میتونم خودم امپول رو بگیرم و تزریق کنم؟
من بیمارستان ک رفتم
خصوصی بود ولی باز هم میگفتن نیاز نیست تزریق کنی
میتونم خودم امپول رو بگیرم و تزریق کنم؟
0
1402/07/10
سوال کننده

شرمنده بابت عکس...ترشحات من این حالته...طبیعیه؟
0
1402/07/10
nafas gare
من حس میکنم این موکوسه
0
1402/07/10
سوال کننده
اول ترشحاتم مثل عکس ت بود،بعد اینجوری شد..الان هم چندساعته هیچی نیست
نمیدونم چین اصلا
نمیدونم چین اصلا
0
1402/07/10
فاطمه ریحان ♥
عزیزم توصیه پزشک رو انجام بده...و اینکه زایمانت نزدیکه..وسایلت جمع جور کن.ریلکس باش..خونت جارو دستی بکش مرتب کن.آهنگ بزار برقص.دوش بگیر...توکل به خدا تا امر خدا نشه برگی از درخت نمیافته پس به خودش بسپار
0
1402/07/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
من فقط نگران ریه هستم
تا دیروز کلی ورزش میکردم
الان کاری نمیکنم ک بچه بیشتر بمونه
نگران ریشم
من فقط نگران ریه هستم
تا دیروز کلی ورزش میکردم
الان کاری نمیکنم ک بچه بیشتر بمونه
نگران ریشم
0
1402/07/11
پزشک اوما
عزیزم موکوس پلاک هست و نشانگر نزدیک بودن زمان زایمان، عدم توصیه به تزریق بتامتازون هم بدلیل این است که فرصت برای اثربخشی کم است، نگران ریه هم نباشید ولی اگر پزشکتان با من هم نظر بود با مجوز ایشان بزنید
1
1402/07/11
nafas gare
همون ک دکتر گفته
موکوسه😬😁
سرکار دکتر نفس اوما
موکوسه😬😁
سرکار دکتر نفس اوما
0
1402/07/11
nafas gare
انا ان شاالله ک ریه هم اوکیه
تو با امپول و ... ک فرایند زایمانت شرو نشده
پس حتما بچه رسیده ک بدنت داره وارد فاز زایمان میشه
تو با امپول و ... ک فرایند زایمانت شرو نشده
پس حتما بچه رسیده ک بدنت داره وارد فاز زایمان میشه
1
1402/07/11
سوال کننده
چشم دکتر جان
ایا نیازه من کاری بکنم؟
یا فقط باید صبرکنم تا زمان زایمان؟
ایا نیازه من کاری بکنم؟
یا فقط باید صبرکنم تا زمان زایمان؟
0
1402/07/11
سوال کننده
انشاالله
دعا کن خواهر
دعا کن خواهر
0
1402/07/11
nafas gare
stk: |~|11|~|27_col
0
1402/07/11
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️
0
1402/07/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، چون دوست دارید روند زایمان تسریع نشود فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید کفایت میکند ❤️
1
1402/07/11
سوال کننده
چشم ممنونم ازتون دکتر عزیزم
1
1402/07/11
nafas gare
stk: |~|11|~|110_col
0
1402/07/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🪻💜🪻
0
1402/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد پریودی در بارداری هفته 34
- انقباض زایمانی دارم یا کاذب به نظرتون
- درد و تیر کشیدن زیر شکم درهفته۳۱
- راهی وجود داره که انقباض کاذب تبدیل به انقباض واقعی بشه؟
- انقباض هر ۲۰ دقیقه
- انقباض چه موقع خطرناکه؟
- درد کاذب یا درد زایمان؟
- 🚫درد لگن با انقباض و خیسی واژن با عکس🚫
- انقباض رحم در بارداری
- شکم درد در هفته ۳۸بارداری




