سلام خانم دکتر عزیزم
ببخشید نوزادان من سه روز دیگه میرن تو ۵ ماه
چند روزیه پسرم کمی خس خس سینه داره و تف میکنه
دکتر بردم سرما نخورده ، گلوش چرک یا عفونت نداره ،سونوگرافی هم دادم که رفلاکس هم نداره
علائمی از سرماخوردگی نداره راحت میخوابه ولی گاهی موقعی که از خواب بیدار میشه انگار گلوش خلط داشته باشه یه سرفه میکنه و اوق میزنه و بعدش کلافه میشه .
امروز لثه پسرمو نگاه کردم انگار یه قسمتش یه دونه سفید زده و قرمز شده
ممکنه از اون باشه؟؟
قطره اهن لیپوزوفر قرمز میخوره و ویتامین آ د
شیر خودم و شیرخشک سیمیلاک نئوشور میخوره
ممنون میشم راهنماییم کنید
پرسش (1402/07/08):
قرمزی لثه نوزاد ۴ ماهه
214
9
1402/07/08
سوال کننده
0
1402/07/08
سوال کننده

این عکسلثه پسرمه
0
1402/07/08
پاییز 🍀
آفت زده
0
1402/07/08
gandom
عزیزم خس خس و اب دهنش مال رفلاکسه ببرش دکتر گوارش
0
1402/07/09
سوال کننده
بردمش متخصص اطفال گفت رفلاکسه
گفت اوجشه و کمکم برطرف میشه
فاموتیدین داد و یه پودر
گفت اوجشه و کمکم برطرف میشه
فاموتیدین داد و یه پودر
0
1402/07/09
سوال کننده
ولی چرا الان شروع شده؟
چند روز دیگه میرن تو پنج ماه
چند روز دیگه میرن تو پنج ماه
0
1402/07/09
سوال کننده
چقدر طول میکشه برطرف شه؟😮💨😮💨
0
1402/07/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم کمی به افت مشکوک است به صورت حضوری مراجعه کنید تا با لمس بتوان به تشخیص دقیق رسید البته که علامت هایی مانند عق زدن بدلیل رفلاکس هستند 🪻
عزیزم کمی به افت مشکوک است به صورت حضوری مراجعه کنید تا با لمس بتوان به تشخیص دقیق رسید البته که علامت هایی مانند عق زدن بدلیل رفلاکس هستند 🪻
0
1402/07/09
سوال کننده
خانم دکتر بردمش دکتر
گفتن اون دونه چیز خاصی نیس
رفلاکس گرفته پسرم
ولی چرا الان شروع شده؟
تا الان هیچ مشکلی نداشته یا علائمی از رفلاکس نداشت
دارو فاموتیدین و پودر براش نوشتن
فقط اینکه تا کی ادامه داره رفلاکس؟
شیرخشکشم باید عوض کنم یعنی؟
گفتن اون دونه چیز خاصی نیس
رفلاکس گرفته پسرم
ولی چرا الان شروع شده؟
تا الان هیچ مشکلی نداشته یا علائمی از رفلاکس نداشت
دارو فاموتیدین و پودر براش نوشتن
فقط اینکه تا کی ادامه داره رفلاکس؟
شیرخشکشم باید عوض کنم یعنی؟
0
1402/07/09
پزشک اوما
جان دلم ممکن است در گذشته پنهان داشته و الان شدت بیشتری گرفته است. معمولا توقع داریم با بزرگتر شدن دلبندتان شرایط بهتر گردد ولی خب تعیین زمان دقیق ممکن نیست، بله ترجیح بر این است که ar داده شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




