سلام و خداقوت خانم دکتر عزیز
من از امروز صبح که بیدار شدم حس گلودردشدید، کمی خلط و آبریزش بینی داشتم، امروز میخواستم آزمایش سل فری بدم ولی بخاطر سرماخوردگی همحال نداشتم،هم ترسیدم نکنه خطایی بزنه، آیا اگه سرماخوردگی م بیشتر بشه و چند روز دیگه برم دیر نمیشه؟ یا با حال بد آزمایش بدم تاثیری روی جواب آزمایش نداره؟من چی بخورم که حالم بهتر بشه، آیا خوردن عسل آبلیمو مجازه؟ دمنوش نعناع پونه میشه خورد؟ و ببخشید من کم کاری تیروئید دارم آیا خوردن شلغم و چغندر مجازم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374
1402/07/08



