سلام مامانا و خانم دکتر عزیزم من توی ۳۴ هفته هستم اسهال گرفتم و کلا اشتهام و از دست دادم میتونم دارو مصرف کنم و چه دارویی و چه کاری توصیه میکنید ک زودتر خوب بشم ؟!